مدیریت خودروهای لجستیکی در مناطق بدون خودروی پاریس

مدیران پاریس قصد دارند تا سال ۲۰۲۴ مناطق وسیعی از شهر را به محیط بدون خودرو تبدیل کنند و به همین علت از الان مشغول بررسی نحوه خدمات‌رسانی خودروهای لجستیکی هستند که کالاها را در نقاط مختلف شهر به فروشگاها، ساختمان‌های اداری و آپارتمان‌ها حمل می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، استارت‌آپ فرانسوی Vianova اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری شرکت‌های دیگر به مدیریت ایمن‌تر و مؤثرتر خودروهای لجستیکی (Logistics Vehicle) در پاریس کمک کند. این شرکت‌ها از داده‌های ارائه شده برای اطلاع‌رسانی تصمیمات، برنامه‌ریزی‌ها و تغییر نحوه حرکت و پارک خودروهای لجستیکی به منظور بهبود ایمنی، کارایی و پایداری استفاده می‌کنند. این نوع خودروها حمل و نقل داخلی و خارجی کالا از تولیدکننده به کاربر نهایی را اجرایی می‌کند.

مقامات شهری پاریس قصد دارند در سال ۲۰۲۴ میلادی، مناطق وسیعی از شهر را به محیط بدون خودرو تبدیل کنند. این امر به وسایل نقلیه لجستیکی که کالاها را به فروشگاه‌ها، ساختمان‌های اداری و آپارتمان‌ها در سراسر مناطق مرکزی حمل می‌کند، تأثیر می‌گذارد. داده‌های تحرک از وسایل نقلیه لجستیکی می‌تواند بینش و تجزیه و تحلیل جامع در مورد نحوه حرکت و پارک خودروهای تجاری در اطراف شهر و همچنین نحوه کاهش ازدحام و آلودگی را ارائه دهد. همچنین، می‌توان از این داده‌ها برای برنامه‌ریزی ایمنی جاده‌ها و همچنین دیگر مداخلات استفاده کرد.

مدیریت خودروهای لجستیکی در مناطق بدون خودروی پاریس

شرکت‌های Vianova و Michelin Mobility Intelligence با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا از داده‌ها برای تجزیه و تحلیل نحوه حرکت وسایل نقلیه لجستیکی، از جمله نوع وسیله نقلیه، نزدیکی به خرده‌فروشی و مدت زمان توقف‌ها استفاده کنند. تجزیه و تحلیل داده‌ها با مقامات شهری به اشتراک گذاشته می‎‌شود تا بهترین تصمیم در این زمینه اتخاذ شود.
شرکت Vianova اعلام کرده است که پلتفرم تجزیه و تحلیل تحرک خود روزانه از داده‌های بیش از یک میلیون وسیله نقلیه متصل استفاده می‌کند تا اطلاعات جغرافیایی پیشرفته را در اختیار شرکای خود قرار دهد. این طرح به مقامات شهری پاریس کمک می‌کند تصمیمات آگاهانه‌تری در زمینه بهبود مدیریت خودروهای لجستیک بگیرند. برای نمونه، می‌توان از هوش مصنوعی برای برنامه‌ریزی مکان‌های هوشمندتر برای مراکز تحویل کالا به منظور کاهش تعداد وسایل نقلیه در جاده و کاهش ازدحام استفاده کرد.

کد خبر 672621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Elnax IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    مفید و جالب بود 👌