باشگاه شهراندیشان را به مرور در شهر تعریف می‌کنیم/ ۲۵ پروژه هتل‌سازی در حال ساخت است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باشگاه شهراندیشان را به مرور در شهر تعریف می‌کنیم، گفت: در این باشگاه، شهراندیشان می‌توانند به صورت فرازمانی و فرامکانی ایده‌های خود را ارائه و در مسئله‌شناسی کمک حال مدیریت شهر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز_ دوشنبه نوزدهم تیرماه_ در آئین اختتامیه سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن» اظهار کرد: شهروندان اصفهان اگر دغدغه انعکاس مشکلات شهر را داشته باشند، می‌توانند به عنوان شهربانان ما فعالیت کنند.

وی افزود: در مرحله بعد شهراندیشان را خواهیم داشت، شهراندیش، شهروندانی هستند که علاوه بر اینکه مشکلات را انعکاس می‌دهند، هم‌فکری می‌کنند و ایده‌پرداز هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر چه زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری بسیار کم است اما با میزان کم توریست نیز روبرو هستیم؛ همه این‌ها موجب شده حوزه اقتصاد گردشگری کم‌تر بچرخد.

وی با بیان اینکه باشگاه شهراندیشان را به مرور در شهر تعریف می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این باشگاه، شهراندیشان می‌توانند به صورت فرازمان و فرامکان ایده‌های خود را ارائه کنند و در مسئله‌شناسی کمک مدیریت شهر باشند، در واقع گفت‌وگوی آفلاین، نظرسنجی باز و بسته و ورود به مناظره شهری از ویژگی‌های این باشگاه است.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه گفت‌وگو باید گفتمان غالب در شهر شود، ادامه داد: «شهریار» مرحله بعد محسوب می‌شود، شهروندان در این مرحله نه تنها مشکل را انعکاس می‌دهند، بلکه مشورت در حل مسئله خواهند داشت و حتی گوشه‌ای از مشکل و مسئله را رفع می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هتل‌سازی در شهر اصفهان صرفه اقتصادی ندارد، افزود: با این حال افتخار می‌کنیم که هم اکنون ۲۵ پروژه هتل‌سازی در حال ساخت داریم، این تعداد هتل در سه سال آینده به چرخه هتل‌های شهر افزوده می‌شود.

کد خبر 672598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ب IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام.... چند سال پيش قرار بود مجموعه هتل و هتلينگ و غيره در شهرك شهيد كشوري توسط سرمايه گذار خارجي و داخلي ( شركت ايكاد) ساخته شود! پس چي شد؟؟؟؟؟!!!!!