حضور همگانی در انتخابات، شکستی بر شکست‌های دشمن است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: وظیفه ما حضور همه‌جانبه در صحنه به ویژه در انتخابات پایان سال است و اگر بتوانیم حضور همگانی و مشارکت بالای مردم را رقم بزنیم، شکستی بر شکست‌های دشمن افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا ظهر امروز_ دوشنبه نوزدهم تیرماه_ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین در جوار امامزاده سلطان سید علی (ع) نائین اظهار کرد: از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و کشور، عزت، اعتبار و سربلندی است، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حوادث این چنینی با ظرفیت‌های مردمی اداره شده است.

وی افزود: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در اداره حکومت و دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نقش‌آفرینی‌های متعددی پرداختند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدرتمند است، تصریح کرد: درخت تنومند انقلاب با ضربه تیشه‌های دشمن ساقط نخواهد شد و امروز می‌توانیم به برکت انقلاب اسلامی، در مدار زمین ماهواره قرار دهیم و در عرصه‌های گوناگون نظیر نانو و فناوری‌های نوین، سلول‌های بنیادین، صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای و توان موشکی و قدرت بازدارندگی در دنیا نقش‌آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی این دستاوردها و افتخارات به برکت ایستادگی، مقاومت و ایثارگری خانواده شهدا، مردم شهیدپرور و شهدای کشور بوده است، تاکید کرد: دشمن با توطئه‌های بسیار برای از بین بردن عناصر ماندگار انقلاب مانند اسلام به عنوان موتور حرکتی و جهت‌دهنده به مسیر انقلاب و نظام اسلامی در تلاش است.

سردار فدا در ادامه گفت: نعمت بزرگ ایران اسلامی یعنی ولایت، دیگر عنصر ماندگار انقلاب است که برخلاف بسیاری از انقلاب‌ها به واسطه نبود رهبری آگاه، هوشمند، توانمند، شجاع، مدیر و مدبر به حاشیه رفته، انقلاب ما به برکت امامین انقلاب و نقش‌آفرینی آن‌ها در ۴۳ سال گذشته و همراهی مردم حفظ شده است و پایبندی، حرکت و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری ضامن پیروزی، موفقیت، رشد و تعالی کشور است.

وی با بیان اینکه سومین عنصر ماندگار انقلاب، مردم هستند، خاطرنشان کرد: در بازه‌های زمانی مختلف مانند انقلاب، جنگ، توطئه‌، تجزیه‌طلبی و حمله‌های منافقان، مردم با علمداری روحانیت شهید دادند و عامل گسترش فرهنگ ایثار، شهادت، ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان عالم در دل منطقه بودند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز منطقه خاورمیانه به برکت انقلاب و نظام اسلامی به صورت واحد در مقابل توطئه استکبار جهانی ایستاده و از این‌رو چهارمین عنصر ماندگار انقلاب، مرزبندی با دشمن، روحیه جهادی و انقلابی، ایستادگی و مقاومت است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم و کشور دارای مشکلات هستند، گفت: اولویت و تمام همت، تلاش و زمان‌گذاری سه قوه، رسیدگی به وضع معیشت و رفع گرفتاری مردم است و وظیفه ما در این مسیر پر پیج و خم، توصیه به حق، صبر، عمل به فرمایشات رهبری و حضور همیشه در صحنه است.

سردار فدا ادامه داد: اوج وظیفه در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان امسال است و حضور همگانی و مشارکت بالای ۸۰ درصد مردم باعث شکستی بر دیگر شکست‌های دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در اداره حکومت، رفع موانع مسیر نظام اسلامی و همراهی و همدلی مردم به جهت حفظ عظمت و استقلال نظام، امری بسیار مهم تلقی می‌شود.

به گزارش ایمنا، در مراسمی با حضور سردار فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و هیئت همراه، جمعی از مردم و مسئولان شهرستان نائین، سرهنگ پاسدار مسعود اکبری به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار محمد حسین الیاسی، فرمانده سابق این شهرستان و فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان تقدیر شد.

کد خبر 672585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.