جشن «بازیافت» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بازیافت در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: ویژه برنامه جشن بازیافت از امروز (چهارشنبه) تا بیست‌وسوم تیرماه امسال در محور چهار باغ عباسی برگزار می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شعار «مدیریت پسماند وظیفه هر شهروند» و برگزاری جشن بازیافت در اصفهان اظهار کرد: این جشن روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور چهارباغ عباسی ابتدای خیابان شیخ بهایی از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن بازیافت، یک برنامه میدانی برای آموزش مفاهیم و مبانی مدیریت پسماند است که ۵۰۰ صندلی برای حضور شهروندان در این جشن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان هدف از برگزاری این جشن را افزایش سواد زیست محیطی شهروندان و آگاهی آن‌ها در خصوص مدیریت صحیح پسماند عنوان نمود و تصریح کرد: برگزاری این جشن در تاریخ بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم تیرماه، برای افزایش آگاهی شهروندان درباره روش‌های اجتناب و کاهش تولید پسماند و استفاده مجدد از بازیافت است و از عموم شهروندان دعوت می‌کنیم تا در جشن بازیافت شرکت کنند.

وی با اشاره به جشنواره بازیار که اواخر سال گذشته برگزار شد، گفت: جوایز برگزیدگان دومین دوره از قرعه کشی جشنواره بازیار ویژه شهروندانی که بیشترین مشارکت را در تحویل بازیافت به ایستگاه‌های ثابت در سال گذشته داشته‌اند در روز پنج شنبه ۲۲ تیر ماه در خلال این جشن اهدا می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی با راه‌اندازی اپلیکیشن اصپاک، برنامه‌های آموزشی و رویدادهای سازمان مدیریت پسماند از این طریق به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان می‌توانند با عضویت در این سامانه علاوه بر اطلاع از برنامه‌های سازمان در خواست جمع آوری پسماند خشک را نیز به این سازمان اعلام کنند.

کد خبر 672525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.