فعالیت دوباره شهربازی ناژوان در دست بررسی است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با توجه به حضور به‌موقع مجموعه‌های امدادی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی، تا این لحظه چهار نفر از آن‌ها ترخیص شده‌اند و روند بررسی وضعیت جسمی سایر مصدومان، همچنین فعالیت دوباره شهربازی ناژوان در دست بررسی است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید امروز معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان همراه با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از شهربازی ناژوان اظهار کرد: پیرو حادثه بعدازظهر روز گذشته _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در این شهربازی، وضعیت عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به حضور به موقع مجموعه‌های امدادی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی، تاکنون چهار نفر آن‌ها از بیمارستان ترخیص شده‌اند و روند بررسی وضعیت جسمی سایر مصدومان ادامه دارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه امیدواریم خبرهای خوب ترخیص تمام مصدومان حادثه به‌زودی به اطلاع شهروندان برسد، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه‌ای با حضور دادستان اصفهان و مدیر بحران استانداری تمام جوانب موضوع بررسی و گزارش مجموعه‌ها ارائه شد.

فعالیت دوباره شهربازی ناژوان در دست بررسی است

وی تاکید کرد: به‌منظور اطمینان از صحت عملکرد دستگاه‌ها و شهربازی و شروع به‌کار، بازدید میدانی معاون خدمات شهری شهردار اصفهان به‌همراه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیرکل استاندارد استان، مدیر طرح ساماندهی ناژوان و رئیس کلانتری ۲۸ و سایر مرتبطان با حضور بهره‌بردار انجام شد.

قائلی تاکید کرد: در این بازدید مقرر شد گزارش تکمیلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از حادثه تهیه و ارائه شود و در مسیر تکمیل، بازرس سوم استاندارد تعیین و نسبت به تهیه گزارش فنی مربوطه از طرف اداره کل استاندارد تهیه و ارائه و در ادامه نسبت به گرفتن تصمیم‌های بعدی اقدام شود.

تاب پرنده شهربازی ناژوان مجوز بهره‌برداری و تأیید سلامت استفاده کاربران را دارد

وی تصریح کرد: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان، دارای گواهی استاندارد و بیمه است و با توجه به اقدامات بهره‌بردار در سال گذشته، به‌منظور دریافت استاندارد نصب دستگاه به تاریخ بیست‌ودوم تیرماه سال گذشته با اعتبار یک ساله، همزمان با مجوز بهره‌برداری بازرسی سالانه تمام ادوات بازی شهربازی ناژوان در تاریخ بیست‌ودوم اسفندماه ۱۴۰۱، دوباره نسبت به دریافت تاییدیه این دستگاه نیز اقدام شده است. دستگاهی که دچار حادثه شده، دارای دو مجوز استاندارد از دو شرکت معتبر صدور گواهی استاندارد بوده است.

فعالیت دوباره شهربازی ناژوان در دست بررسی است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تاکید کرد: همچنین بازرسی ادواری و تأیید آن نیز طی حدود ۲۰ روز گذشته انجام شده است، بنابراین با توجه به بررسی‌های اولیه، از نظر استاندارد دستگاه دارای مجوز بهره‌برداری و تأیید سلامت استفاده کاربران بوده و مراقبت سلامت و نگهداری دوره‌ای دستگاه به‌صورت مداوم توسط بهره‌بردار انجام شده است.

وی با بیان اینکه روند تکمیل اطلاعات، گزارش‌ها و بازرسی‌های فنی ادامه دارد که در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به وجود استاندارد سایر تجهیزات که قابل بهره‌برداری است، با پیگیری بهره‌بردار تعیین تکلیف و به‌زودی تصمیم گرفته می‌شود، به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 672503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.