ضرورت استفاده از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده برای افزایش مراودات تجاری یزد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد با اشاره به اینکه یزد ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های اقتصادی دارد، گفت: ظرفیت شهرهای خواهرخوانده برای افزایش مراودات تجاری یزد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شاکری امروز_ یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ در بازدید هیئت‌های اعزامی شهرهای یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان از یک کارخانه مواد غذایی در یزد اظهار کرد: این کارخانه یکی از برندهای برتر شهر یزد به حساب می‌آید که نمونه‌ای از چندین کارخانه یزد است.

وی افزود: یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از آن‌ها در حوزه مواد غذایی و فرآوری‌های مرتبط با آن است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد گفت: در حال حاضر هم تولیدات کارخانه‌های یزد در حوزه‌های مختلف به کشورهای متعددی از تمامی قاره‌های جهان صادر می‌شود.

وی گفت: ظرفیت‌های تولیدی یزد می‌تواند در توسعه اقتصادی شهرهای خواهرخوانده اثرگذار باشد و زمینه ارتباط و تعامل هرچه بیشتر این شهرها را فراهم کند

شاکری ادامه داد: چنین ظرفیت‌هایی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با توجه به شعار سال، اگر از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در افزایش مراودات تجاری و صادراتی بهره‌گیری شود، نقش مهمی در تحقق شعار سال و تقویت تولید کشور ایفا شده است.

کد خبر 672340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.