امکان افزایش تعامل یزد و گیومری در حوزه فرآوری‌های غذایی وجود دارد

دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از صنایع یزد گفت: امکان افزایش تعامل یزد و گیومری در حوزه فرآوری‌های غذایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرام شابویان امروز_ یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ در بازدید هیئت‌های اعزامی شهرهای یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان از یک کارخانه مواد غذایی در یزد اظهار کرد: این یک صنعت بسیار خوب و شاخص در ایران است و نشان‌دهنده توانمندی بسیار بالای ایران و یزد در این حوزه به شمار می‌رود.

وی افزود: برای دیده‌شدن و به حداکثر رساندن کار، استعداد بسیار مهم است و شما این موضوع مهم را به خوبی نشان دادیدو توانستید از آن بهره‌گیری کنید.

دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان گفت: امروز و در بازدیدهایی که انجام دادیم به خوبی متوجه شدیم که یزد ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مخلتف دارد و گیومری می‌تواند برای تعامل در حوزه‌های اقتصادی مرتبط با این ظرفیت‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: به ویژه در حوزه مواد غذایی، امکان تعامل بسیار خوبی میان یزد و گیومری و کل ارمنستان وجود دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

شابویان گفت: ظرفیت خواهرخواندگی نقش بسیار مهمی در توسعه روابط بین دو شهر دارد و باید تلاش کنیم که از این ظرفیت به درستی استفاده کرده و ارتباطات دو شهر و کشور را افزایش دهیم.

کد خبر 672338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.