سامانه ۱۳۷ در مناطق پانزده‌گانه شهرداری ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص طرح ۱۳۷ مناطق گفت: معتقدم مناطق پانزده‌گانه شهرداری باید سامانه ۱۳۷ داشته باشند تا کارها سریع‌تر پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از برنامه‌های برگزار شده به مناسبت عید سعید غدیر اظهار کرد: مردم ۱۱۰ موکب در جشن این روز برپا کردند و هزاران پرس غذا به نیت اطعام غدیر توزیع شد که این اقدامات برندی برای اصفهان است و باید از دست‌اندرکاران تقدیر شود.

وی با بیان اینکه موضوع بودجه در خصوص آب مدنظر نیست، بلکه جایگاه اصفهان در این زمینه مورد توجه نبوده است، افزود: اگر این نگاه به اصفهان تغییر نکند، نتیجه‌ای مطلوبی در پی نخواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته امور مالیاتی گفت: در موضوع مالیات، همیشه یک گروه خاص را مورد هدف قرار می‌دهیم، به‌عنوان مثال در خصوص مالیات پزشکان که کارهای خدماتی آن‌ها را نمی‌بینیم، بسیار صحبت می‌شود. به بازرسی اصناف نیز مشکلاتی که در خصوص مالیات برخی کسبه وجود دارد را گوشزد کردم و امیدواریم نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی با قدردانی از رئیس کل دادگستری برای پیگیری موضوع هتک حرمت به خانواده شهید باب‌الخانی گفت: امروز نیز جلسه‌ای برای تقدیر از این خانواده شهید مدافع حرم در دفتر شهرداری منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

شریعتی در خصوص طرح ۱۳۷ مناطق گفت: معتقدم مناطق پانزده‌گانه شهرداری باید سامانه ۱۳۷ داشته باشند تا کارها سریع‌تر پیگیری شود.

وی اظهار کرد: در خصوص استخدام‌ها سوت‌زنی کرده‌ایم که باید به‌صورت ویژه به این موضوع توجه شود.

کد خبر 672254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.