«یاسبرین» زمینه ارتباط یزد با شهرهای بزرگ مجارستان را فراهم می‌کند

شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه مجارستان در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی دارد، گفت: یاسبرین زمینه ارتباط یزد با شهرهای بزرگ مجارستان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لورانت بودای امروز _شنبه هفدهم تیرماه_ در نشست مشترک مدیران شهرداری، شورای اسلامی شهر و پارک علم و فناوری یزد با هیئت اعزامی شهرهای یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان، اظهار کرد: آمادگی داریم که در زمینه آن چیزی که در وسع و امکانات ما است و می‌توانیم نسبت به آن اقدام کنیم، با یزد همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرهای مختلف مجارستان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف هستند، افزود: ما می‌توانیم این ارتباط را به شهرهای بزرگ خود منتقل کنیم تا همکاری‌ها افزایش پیدا کند.

شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه در این سفر تجربه خوبی داشتیم، گفت: ما می‌توانیم این تجربه را به دیگر شهرهای مجارستان منتقل کنیم تا روابط بهبود پیدا کند.

وی به پیشنهادات معاون برنامه‌ریزی شهرداری یزد در ارتباط با زمینه‌های همکاری میان دو شهر و کشور اشاره کرد و افزود: این پیشنهادات جای برنامه‌ریزی و تفکر دارد و باید آن را به مجارستان منتقل کنیم.

بودای خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این پیشنهادات به‌صورت مکتوب ارائه شود، امکان انتقال آن و بررسی کامل‌تر برای افزایش تعاملات در حوزه‌های قابل انجام بیش از پیش فراهم می‌شود.

کد خبر 672073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.