آخرین وضعیت سلامتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان+ جزئیات

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان روز پنجشنبه هفته گذشته در مسیر انجام ملاقات مردمی، طی حادثه‌ای دچار جراحت و شکستگی شد و ساعاتی قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز پنج شنبه پانزدهم تیرماه «محمدرضا فلاح»، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با نامبرده دچار جراحت و شکستگی می‌شود که ساعاتی قبل عمل جراحی موفقیت آمیزی داشته و حال عمومی وی مساعد است.

علی صالحی، سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان درباره حادثه‌ای که برای عضو شورای اسلامی شهر رخ داد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه، «محمدرضا فلاح» قرار ملاقات مردمی داشت که در حال عبور از یکی از خیابان‌های منطقه ۱۵، با توجه به بی‌احتیاطی و سرعت بالای دو دستگاه موتور سیکلت در این معبر، با یکی از این وسایل نقلیه تصادف می‌کند.

وی افزود: «فلاح» روز گذشته جمعه شانزدهم تیرماه در بیمارستان بستری بود و با توجه به آسیب‌دیدگی بخشی از صورت به‌ویژه ناحیه کتف دست چپ، طبق نظر پزشک معالج باید مورد عمل جراحی کتف قرار می‌گرفت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: عمل جراحی «فلاح» امروز انجام شد که به‌گفته پزشک معالج، عمل موفقیت‌آمیزی بوده است و با استراحت، سلامتی خود را به‌دست خواهد آورد.

وی با بیان اینکه جراحات وارده به وی بر اثر تصادف دو روز گذشته، شدید نبوده است اما باید عمل جراحی انجام می‌شد، افزود: روز نخست پس از تصادف مشخص می‌شود که خطر رفع شده است و امیدواریم با استراحت، هر چه زودتر بهبود یابد.

حال عمومی فرزندم رو به بهبود است

علی فلاح، پدر «محمدرضا فلاح» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پسرم روز پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه در حال عبور از خیابان اباذر (خوراسگان) با یک دستگاه موتور سیکلت تصادف کرد و از ناحیه کتف چپ دچار شکستگی شد.

وی افزود: پس از انتقال محمدرضا به بیمارستان کاشانی، اقدامات درمانی لازم برای کتف چپ آسیب دیده انجام شد اما با توجه به اینکه نیاز بود اقدامات درمانی تکمیلی برای وی انجام شود، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پدر «محمدرضا فلاح» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه محمدرضا در حال حاضر از اتاق عمل خارج شده و هوشیار است، خاطرنشان کرد: به گفته پزشک معالج، حال عمومی فرزندم رو به بهبود است.

کد خبر 672037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.