۲۲ درصد از تصادفات برون‌شهری تیرماه اصفهان در محدوده پیچ‌ها رخ داده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم ۲۲ درصدی تصادفات در گردنه‌ها و پیچ‌های جاده‌های استان طی تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: اگر رانندگان قبل از پیچ، سرعت خود را کاهش دهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند، خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگی در پیچ‌های تند و جاده‌های پر پیچ‌وخم، نیازمند مهارت‌های خاص رانندگی است. رانندگان خواسته یا ناخواسته در سفرهای خود با جاده‌هایی با پیچ‌های تند روبه‌رو می‌شوند که اگر مهارت لازم رانندگی در پیچ‌ها را نداشته باشند، امکان به خطر افتادن جان خود و خانواده‌شان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۲ درصد از تصادفات راه‌های برون‌شهری استان طی تیرماه سال جاری در گردنه‌ها و پیچ‌ها رخ داده است، افزود: رانندگان باید مهمترین نکته که رعایت سرعت مطمئن قبل و داخل پیچ است را رعایت کنند تا از هرگونه واژگونی خودرو در پیچ‌ها جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان همیشه با سرعت مطمئن رانندگی کنند؛ چراکه در هر شرایطی توان کنترل خودرو را خواهند داشت و از بسیاری از حوادث ناگوار جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 672027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.