تحقق بودجه شهرداری همدان‌ نیازمند تلاشی مضاعف است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تحقق بودجه پیش‌بینی شده شهرداری در سال جاری، نیازمند تلاشی مضاعف است و امید می‌رود با تلاش بیشتر، شاهد تحقق کامل بودجه امسال شهرداری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _شنبه هفدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: تحقق بودجه پیش‌بینی شده شهرداری در سال جاری، به تلاش مضاعف نیاز دارد و امید است با تلاش بیشتر شاهد تحقق کامل بودجه امسال شهرداری باشیم.

وی با بیان اینکه امید می‌رود با تلاش بیشتر مدیریت شهری اهداف توسعه‌ای شهر به لحاظ عمرانی، اقتصادی، گردشگری و فرهنگی در سال جاری محقق شود، افزود: این مهم دست‌یافتنی است، چراکه ایمان داریم بدنه شهرداری، وظایف خود را مجاهدانه انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: درخواست می‌کنم خدمات و اقدامات مؤثر از سوی مدیریت شهری در راستای افزایش رضایتمندی مردم ارائه شود. شهرداری جزئی از بدنه حاکمیت است و خوش‌بینی به فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش رضایتمندی شهروندان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در اداره امور جامعه از جمله انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

مسگریان با اشاره به تلاش‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی سال گذشته و امسال رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مردم از این دوره با عنوان مجلس انقلابی یاد کردند که این مهم نشان از گام برداشتن نمایندگان در راستای وظایف خود و توجه به مسائل شرعی و قانونی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم طی یک سال باقی مانده از عمر مجلس یازدهم و با وحدت و همدلی شاهد پیشرفت و توسعه شهر و استان همدان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولان، مدیران و نمایندگان مردم لازمه و نیاز شهر و استان همدان است، افزود: تا امروز شاهد همدلی میان مسئولان بوده‌ایم و این مهم لازمه توسعه و پیشرفت استان و شهر است.

کد خبر 672004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.