کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه امروز بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وزرای اقتصاد و نیرو همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره منابع و مصارف لایحه به بیان توضیحاتی پرداختند.

به گزارش ایمنا، محسن زنگنه با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه پیرو بررسی کلیات این لایحه اظهار کرد: کمیسیون، امروز در جلسه صبح و بعدازظهر خود کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه کمیسیون در جلسه صبح امروز خود به موضوع منابع و مصارف لایحه برنامه هفتم توسعه پرداخت، افزود: مستحضرید که توجه نکردن به منابع واقعی کشور یکی از مشکلات اساسی برنامه‌های توسعه کشور قلمداد می‌شود. از این‌رو کمیسیون در جلسه فوق به موضوع منابع و مصارف واقعی کشور پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به حضور وزرای اقتصاد، نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه فوق تصریح کرد: مسئولان در این جلسه درباره منابع و مصارف لایحه صحبت کردند.

زنگنه خاطرنشان کرد: کمیسیون بعدازظهر و از ساعت ۱۴ برنامه رسمی بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه را آغاز خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این جلسه ابتدا نماینده دولت به بیان توضیحات خود خواهد پرداخت و بعد از آن نماینده مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات نظرات خود را درباره لایحه ارائه خواهند کرد، در ادامه نمایندگان موافق و مخالف لایحه صحبت کرده و در نهایت امروز کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه به رأی گذاشته خواهد شد. اگر کلیات در جلسه فوق تصویب شود، کمیسیون از فردا صبح جزئیات این لایحه را از ماده (۱) بررسی خواهد کرد.

کد خبر 671948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.