تبلت Honor X8 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Honor X8 Pro به نمایشگر ۱۱.۵ اینچی و باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Honor به تازگی از تبلت جدید خود به نام Honor X8 Pro رونمایی کرد. این محصول دارای نمایشگر بزرگ ۱۱.۵ اینچی LCD با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از شش بلندگوی فراگیر با بهبود صدای ۲.۰ برابری بهره می‌برد.

تبلت Honor X8 Pro به تراشه کوالکام Snapdragon 685 مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.1 اجرا می‎‌شود و از صفحه‌کلید بلوتوثی نیز پشتیبانی می‎‌کند. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر تبلت Honor X8 Pro تعبیه شده است. یک دوربین تکی پنج مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی آن قرار گرفته شده است.

محصول یادشده در چهار نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که قیمت نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‎سازی داخلی ۱۶۳ دلار ارزیابی شده است و نسخه سوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۸۸ دلار وارد بازار می‌شود. در نهایت نیز نسخه چهارم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۲۳ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 671947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.