افزایش برنامه‌های دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان/ اجرای  ۱۱۰ برنامه به عشق امام علی(ع)

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده حداکثری از مشارکت و همکاری فعالان فرهنگی و مذهبی این منطقه گفت: با این رویکرد در دهه کرامت شاهد اجرای بیش از ۵۰ برنامه در نقاط مختلف شهر بودیم که در دهه ولایت به بیش از ۶۰ برنامه افزایش یافته است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت به‌ویژه عید سعید غدیر اظهار کرد: رویکرد شهرداری منطقه ۱۵ در سال جدید در خصوص برنامه‌های مناسبتی، استفاده حداکثری از مشارکت و همکاری فعالان فرهنگی و مذهبی منطقه، هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج بوده و تاکنون برنامه‌های بسیار خوبی به اجرا درآمده است.

وی افزود: با این رویکرد در دهه کرامت شاهد اجرای بیش از ۵۰ برنامه در نقاط مختلف شهر بودیم که در دهه ولایت به بیش از ۶۰ برنامه افزایش یافته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های دهه ولایت منطقه ۱۵، از شب عید سعید قربان با دعای روح بخش عرفه در جوار مزار شهدای گمنام خوراسگان آغاز شد، تصریح کرد: در صبح عید قربان برای اولین بار شاهد اجرای ویژه‌برنامه «هم عهد» در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) بودیم و همزمان در این برنامه از سرود ولایی «هم عهد» تولید شده توسط ادارات فرهنگی منطقه ۱۵ و ۱۴ که در مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه این سرود به‌زودی در رسانه ملی نیز پخش خواهد شد، ادامه داد: در این جشن با حضور مدیران شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر برنامه‌های تابستانی و اوقات فراغت منطقه ۱۵ به‌طور رسمی آغاز شد.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه ولایت، شاهد برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی «رهروان مولا» با حضور بسیاری از خانواده‌ها، صبح جمعه گذشته بودیم؛ به‌طور کلی در این دهه برنامه‌های متفاوتی برای مخاطبان مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، دانش‌آموزان، بزرگسالان، بانوان و خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

افزایش برنامه‌های دهه ولایت در منطقه ۱۵ اصفهان/ اجرای  ۱۱۰ برنامه به عشق امام علی(ع)

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اتوبوس‌ها و کاروان‌های شادی در خیابان‌ها و محلات مختلف شهر گفت: اجرای جشن‌های محله‌ای به‌ویژه در محلات کمتر برخوردار را مورد حمایت جدی قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این دهه شاهد برگزاری جشن‌ها یا برنامه‌های متعدد در محلات سلمان، ستار، ارداجی، ارغوانیه، جی‌شیر، دهنو، خاتون‌آباد، قلعه‌نو، علیا، سفلی، پزوه، نارون، مسجدعلی، ابر، گورت، قصر، سلطان‌آباد، گیان، اباذر، شهید رجایی و سایر محلات هستیم.

نظری‌پور تصریح کرد: این ویژه برنامه‌ها علاوه بر جشن، شامل مسابقات کتابخوانی و نهج‌البلاغه، اردوهای مذهبی و فرهنگی، کاروان شادی، قافله غدیر، جشنواره ورزشی، مسابقات خوشنویسی، نقاشی، موشن گرافیک و نمایشگاه مشاغل خانگی بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به توزیع چهار هزار متر ریسه رنگی و ۲۵۰۰ عدد پوستر، ویژه ایام دهه ولایت در سطح شهر گفت: این برنامه‌ها به‌طور رسمی با جشن بزرگ ولایت در شب عید سعید غدیر با عنوان «همای رحمت» در محل بوستان بزرگ منطقه ۱۵ خاتمه پیدا می‌کند و البته در روز عید غدیر نیز در تعدادی از محلات اجرای برنامه‌های متنوع خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جشن «همای رحمت» امشب _پنج شنبه ۱۵ تیرماه _ از ساعت ۲۰:۰۰ در پارک بزرگ کوثر آغاز خواهد شد و شامل قسمت‌های مختلف و متنوعی است که سعی شده با توجه به استقبال پرشور شهروندان در برنامه‌های قبلی، سطح کیفی و کمّی برای شادی و نشاط شهروندان منطقه در نظر گرفته شده است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر حدود ۷۰ برنامه مشارکتی در حال اجرا در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان بیش از ۴۰ برنامه نیز توسط هیئت‌های مذهبی خوراسگان مورد حمایت این منطقه قرار گرفته است که تعداد این برنامه‌ها بالغ بر ۱۱۰ ویژه‌برنامه خواهد بود.

کد خبر 671680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.