توجه مدیریت شهری مشهد بر نشاط خانواده در «جشن بزرگ بیعت با علی(ع)»

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توجه شورا و مدیریت شهری در برگزاری «جشن بزرگ بیعت با علی(ع)» بر نشاط خانواده استوار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو" ضمن شرکت در «جشن بزرگ بیعت با علی (ع)»، اظهار کرد: برپایی این جشن به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم کاری ارزشمند است و نشانگر آن است که شورا و مدیریت شهری بحث نشاط خانواده را در کانون توجه خود قرار داده است.

وی افزود: برپایی این جشن در بوستان وحدت فضایی نشاط آفرین برای خانواده فراهم آورده و شرایطی مهیا شده که تمام اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم از موضوعات مختلف جشن بهره‌مند شوند.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه خانواده‌ها در محیط بوستان به گشت‌وگذار می‌پردازند، ورزش را نیز در فعالیت‌های خود می‌گنجانند.

حاجی بگلو با اشاره به اینکه به بهانه برپایی این جشن در ایام دهه ولایت، زائران و مجاوران امام رضا (ع) دور هم جمع شده‌اند، تصریح کرد: این دهه را جشن گرفتیم و بیعت‌مان با امیرالمومنین علی (ع) را تجدید کرده‌ایم و در این جشن نیز این موضوع را مورد تاکید قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: ۴۵ غرفه در این جشن فعال است که پنج غرفه آن به صورت روباز برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و ارزشمند است.

«جشن بزرگ دهه ولایت» از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای هشتم تا شانزدهم تیرماه در کنار دریاچه بوستان وحدت پذیرای زائران و مجاوران است.

کد خبر 671667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.