وضعیت بورس امروز/ ارزش معاملات کاهش یافت

در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۵۷۱ هزار واحدی به دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲ رسید؛ نمادهای "رمپنا" ، "فملی" و "وپارس" بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای "کچاد"، "کگل"و "بوعلی" بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.ارزش کل معاملات امروز ۱۰ هزار و ۲۴۹ میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار سرمایه امروز در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۵۷۱ هزار واحدی به دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲ رسید؛ نمادهای "رمپنا"با ۱۲۰۷ و احد، "فملی" با ۴۸۹ و احد و "وپارس" با ۴۸۴ واحد بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای "کچاد"، "کگل"و "بوعلی" بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

شاخص کل هم‌وزن امروز با افزایش دو هزار و ۸۸۰ و احدی به عدد ۷۷۶ هزار و ۱۷۸ رسید. ارزش معاملات بورس در محدوده شش هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل ۴۹۷ هزار معامله و خریدوفروش بیش از ۸ میلیارد برگه سهم است، همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۳۷ هزار میلیارد تومان بود.

فرابورس امروز با افزایش ۲۸ و احدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۸ هزار و ۴۴۱ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای "سمگا"، "ددانا" و "بجهرم" بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای "زاگرس"، "دی" و "وسپهر" بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند. ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۵۳۶ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۵۰۴ هزار میلیارد تومان رسید، معامله‌گران بیش از شش میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۵۲۱ هزار معامله به ارزش چهار شش هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان معامله کردند.

ارزش کل معاملات امروز ۱۰ هزار و ۲۴۹ میلیارد تومان بود که از این مبلغ شش هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۸ میلیارد ۱۱ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: شش میلیارد ۷۹۲ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: شش هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: شش هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: افران، کمند، خکمک

بیشترین حجم معامله: شستا، بترانس، خکمک

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: بترانس، شسینا، دکوثر

بیشترین کاهش قیمت: کگاز، سخزر، چفیبر

ورود و خروج پول حقیقی

میزان خروج پول حقیقی: ۱۱ میلیارد تومان

۳ نماد با بیشترین ورود پول حقیقی: حآفرین، بترانس، وپارس.

۳ نماد با بیشترین خروج پول حقیقی: خکمک، وبملت، کالا.

سرانه خرید و فروش‌

سرانه خرید: ۲۳.۸ میلیون تومان

سرانه فروش: ۲۴ میلیون تومان

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۲۱۰ ۱۹۶
فرابورس ۱۶۶ ۱۳۲

اخبار مهم

شرکت گسترش صنایع پیام با نماد لیپام بیان داشت اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای با پروژه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۴۵۰.۰۰۰ میلیون ریال از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران به دلیل عدم پذیرش متعهد پذیره نویسی معرفی شده موافقت ننموده است.

زمان پرداخت سود سهامداران نوین

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند: سود سهامداران حقیقی سجامی، ۳ مردادماه ۱۴۰۲ واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند از ۱۵ مردادماه پرداخت می‌شود.

زمان پرداخت سود سهامداران کاما

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند: سود سهامداران حقیقی سجامی، تا پایان مهرماه واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند: تقاضا می‌شود نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه سجام اقدام نمایند.

زمان پرداخت سود سهامداران شسینا

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند: سود سهامداران حقیقی سجامی، ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند از ۲۸ آبان ماه با ارسال تصویر شناینامه و باقی مدارک شناسایی از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده د رتصویر زیر به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

کد خبر 671524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.