تماشای صحنه تصادف، جان جوان ۲۸ ساله را گرفت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از برخورد منجر به فوت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با فردی که در حال تماشای صحنه تصادف بود خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ در پی واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور زرین‌شهر به سمت اصفهان، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه اصفهان شهرکرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تا رسیدن تیم گشت و تأمین امنیت ترافیکی صحنه تصادف، برابر عادت اشتباهی که برخی رانندگان دارند، یکی از رانندگان خودروهای عبوری که جوانی ۲۸ ساله بوده، برای تماشای صحنه تصادف در صحنه حضور داشته، یک دستگاه سواری پژو پارس با وی برخورد کرده و منجر به جان باختن وی شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: افزون بر اینکه تجمع افراد و رانندگان برای تماشای صحنه تصادفات در راه‌ها خطرات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت و منجر به حوادث و تصادفات بعدی خواهد شد، این موضوع سرعت رسیدگی به تصادفات توسط کارشناسان پلیس راه و امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ را نیز کاهش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان برای تماشای صحنه تصادف توقف و تجمع نکنند؛ چراکه این مهم باعث ایجاد ترافیک در مسیر و وقوع تصادفات و حوادث بعدی خواهد شد.

کد خبر 671494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.