اصفهان رشته ترای اتلون را توسعه می‌دهد / حساب ویژه‌ای روی این استان کرده‌ایم + فیلم

سرپرست فدراسیون ترای اتلون پس از انتخاب مجتبی صباغی به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون استان اصفهان صحبت‌هایی را در جمع خبرنگاران ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی انتخابات هیئت ترای اتلون (سه‌گانه) امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ از ساعت ۱۰:۳۰ در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور احمد نامنی، سرپرست فدراسیون ترای اتلون، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون ترای اتلون و اعضای مجمع برگزار شد.

برای انتخاب پست ریاست هیئت جلیل رجالی و مجتبی صباغی کاندیدای پست ریاست هیئت ترای اتلون بودند که جلال رجالی به صورت کتبی انصراف خود از این انتخابات را اعلام و در جلسه حضور پیدا نکرد. در نهایت رأی‌گیری مجمع انجام شد و صباغی با ۱۹ رأی از ۲۰ رأی در صندوق آرا را کسب و به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون انتخاب شد.

احمد نامنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصفهان در همه رشته‌های از قطب‌های اصلی ورزش کشور است و سه‌گانه از این قضیه مستثنی نیست. درواقع حساب ویژه‌ای روی آینده این رشته در اصفهان کرده‌ایم. امیدوارم با فعالیت گذشته و آینده مسئولان این هیئت بتوانیم راه را به خوبی ادامه دهیم و سه‌گانه اصفهان در جایگاه خوبی قرار گیرد.

در ادامه صحبت‌های کامل سرپرست فدراسیون ترای اتلون را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 671458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.