برگزاری نمایشگاه عکس «زمزمه زمین» در اصفهان

مدیر گالری اکنون گفت: نمایشگاه عکس «زمزمه زمین» با همکاری با همکاری سفارت فنلاند در تهران در حال برگزاری است

الناز رجبیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درخصوص نمایشگاه عکس «زمزمه زمین» اظهار کرد: این نمایشگاه توسط مریم ساجدی با همکاری سفارت فنلاند در تهران، در حال برگزاری است.

وی افزود: مریم ساجدی یکی از نقاشان مطرح کشور است که هم‌اکنون در دانشگاه هنر شهر هلسینکی فنلاند تحصیل می‌کنند. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از آثار پنج هنرمند فنلاندی که در حال تحصیل هستند و یا از دانشگاه هنر فنلاند فارغ‌التحصیل شده‌اند به نمایش گذاشته‌شده است که در این راستا سفارت فنلاند همکاری خیلی خوبی با ما داشته‌اند.

مدیر گالری اکنون با اشاره موضوعات آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه تصریح کرد: موضوع نمایشگاه و آثار در رابطه با نابودی محیط‌زیست در کشور فنلاند و در دنیا است با این مضمون که جنگل‌های کشور فنلاند به سمت نابود شدن پیش می‌روند و این می‌تواند به محیط‌زیست آسیب‌های جبران‌ناپذیری را وارد کند.

برگزاری نمایشگاه عکس «زمزمه زمین» در اصفهان

وی خاطرنشان کرد: آثار ارائه‌شده در قالب تکنیک‌های نقاشی، طراحی، چاپ دستی و عکاسی خلق‌شده‌اند.

رجبیان ادامه داد: نمایشگاه در محل گالری اکنون واقع در انتهای نظر غربی خیابان مارنان از دوم تیرماه شروع به کارکرده و تا امروز_چهارشنبه چهاردهم تیرماه ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به علت حضور آثار هنرمندان فنلاندی اظهار کرد: به دلیل اینکه مریم ساجدی در کشور فنلاند تحصیل می‌کردند، ما از ایشان خواستیم که در خصوص گردآوری آثار با ما همکاری داشته باشند این در حالی است که آثار هنرمندان فنلاندی به آثار هنرمندان ایرانی بیشتر شباهت دارد.

مدیر گالری اکنون افزود: موضوع نمایشگاه در خصوص بحث سلامت محیط‌زیست است به همین دلیل استقبال خوبی به‌ویژه در روز افتتاحیه از سوی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان صورت گرفت.

وی بابیان اینکه آثار ارائه‌شده در نمایشگاه غیرقابل فروش است گفت: آثار هنرمندان فنلاندی که در این نمایشگاه وجود دارند بیست و دوم تیرماه در گالری موتورخانه شهر شیراز به نمایش گذاشته می‌شود و پس‌ازآن در شهرهای کاشان و یزد نیز نمایشگاه‌هایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 671446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.