عملیاتی‌شدن باشگاه شهراندیشان تا پایان تیرماه ۱۴۰۲

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه باشگاه شهراندیشان در بستر الکترونیکی مجازی با موضوعات تخصصی برای استفاده از دانش شهروندان در حال تکمیل است، گفت: دامنه سایت خریداری شده است، موضوعات و افراد شناسایی شده‌اند و حداکثر تا پایان تیرماه امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «باشگاه شهراندیشان» موضوعی است که از سوی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه شده است و رویکرد آن استفاده از دغدغه‌مندان و اندیشمندان در حوزه شهر است.

وی با بیان اینکه تحقق باشگاه شهراندیشان موجب می‌شود که یک زیرساخت و ابزاری آماده شود تا با استفاده آن، از دانش شهروندان استفاده کنیم، افزود: در این مدت ابزاری آماده‌سازی شده است که می‌تواند با عضوگیری و گروه‌بندی در سطوح مختلف، برای رأی‌گیری از اعضای آن درباره موضوعات مختلفی که در این باشگاه مطرح می‌شود، اقدام و مناظره‌ای به‌صورت علمی و تخصصی بین موافقان و مخالفان طرح، پروژه یا موضوع شهری برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با تحقق گفت‌وگوهای علمی بین گروه‌ها، دانش انباشته و تجربه اضافه می‌شود و کمک می‌کند که تصمیم‌های پخته‌تری در شهر گرفته شود.

وی با بیان اینکه به‌طور کلی ظرفیت باشگاه شهراندیشان، کمک به تصمیم‌گیری‌های معقول و عاقلانه‌تر در مجموعه شهرداری است، ادامه داد: فرایند اینگونه است که اعضا شامل دانشجویان، دانش‌آموزان و افرادی که دیدگاهی در مورد شهر دارند (که سطح‌بندی خواهند شد) با قبول شرایطی در این باشگاه عضو خواهند شد.

ابراهیمی با بیان اینکه موضوعات شهراندیشی برنامه‌ریزی شده است تا هر ماه یک یا دو موضوع در باشگاه شهراندیشان مطرح و با سخنرانی، نظرات سایر اعضا نیز دریافت شود، گفت: این بستر امکان طبقه‌بندی موضوعی محتوا و دانش را فراهم می‌کند تا بتوان سابقه را نیز مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم جلسه‌های مجازی با ارتباط تصویری بین اعضا برگزار کنیم، تاکید کرد: مناظرات و موضوعات شهراندیشی برای کل سال هدف‌گذاری، ابزار آن نیز خریداری و پنجره ورود تکمیل شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در نظر داشتیم که از ابتدای تیرماه امسال وارد فاز عملیاتی باشگاه شهراندیشان شویم، گفت: در حال حاضر دامنه سایت خریداری شده است، موضوعات و افراد شناسایی شده‌اند و به‌صورت قطعی حداکثر تا پایان این ماه آن را عملیاتی خواهیم کرد.

کد خبر 671424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.