۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
مبارکه رنگ و بوی ولایت گرفت

مدیر روابط عمومی شهرداری مبارکه گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، فضاسازی و نورپردازی ویژه‌ای در سطح شهر مبارکه انجام شده است.

حامد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر و محلات همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر و محلات در حال انجام است که این اقدامات با فرارسیدن عید سعید غدیرخم به اوج خود می‌رسد.

وی افزود: در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر، بیش از ۲ هزار متر از ریسه‌های نوری سطح شهر در این ایام نصب و روشن شد.

کیانی خاطرنشان کرد: نصب پرچم‌های ریسه‌ای در سطح شهر، معابر اصلی و محلات مبارکه، نصب پرچم‌های اهتزازی با طرح‌های مذهبی و چراغانی کردن معابر از اقداماتی است که به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم توسط شهرداری مبارکه انجام شده است.

وی اضافه کرد: با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری معاونت‌ها و واحدهای مختلف شهرداری، امسال نسبت به سال گذشته فضاسازی شهر به مناسبت عید غدیرخم در سطح شهر و محلات افزایش چشمگیری داشته است.

مدیر روابط عمومی شهرداری مبارکه با بیان اینکه اعیاد قربان و غدیر از بزرگ‌ترین جشن‌های مذهبی مسلمانان و شیعیان است، تصریح کرد: مدیریت شهری مبارکه توجه ویژه‌ای به زیباسازی و آذین‌بندی شهر به مناسبت‌های مختلف دارد، شهرداری علاوه بر اجرای پروژه‌های عمران شهری، اجرای برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی را نیز در دستور کار دارد.

کد خبر 671375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.