سپهر حیدری سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌شود؟

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با سپهر حیدری صحبت کرده است تا وی را به‌عنوان سرپرست به جمع گاندوها اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حدود ۱۰ روز قبل از بلاتکلیفی درآمد و مدیران ارشد کارخانه و باشگاه تصمیم گرفتند سکان هدایت سبزپوشان اصفهانی را به محمد ربیعی، سرمربی چند فصل گذشته مس رفسنجان واگذار کنند تا نتایج ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو نسبت به سه چهار فصل اخیر بهبود پیدا کند. محمد ربیعی روز چهارشنبه هفته گذشته در اصفهان به‌طور رسمی معرفی و دوشنبه هفته جاری هم نخستین تمرین ذوب‌آهن آغاز شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کادر فنی خود را تا حدود زیادی تکمیل کرده است و فقط یک‌جای در لیست وی وجود دارد. ابراهیم صادقی به‌همراه فرشید استحقاری، مظاهر رحیم‌پور، عباس کیماسی و امیر جمالی در حال حاضر دستیاران وی به‌شمار می‌روند. ضمن اینکه محمد ربیعی در حال مذاکره و بررسی چند گزینه برای اضافه‌کردن یک مربی برای کامل کردن کادر فنی خود است.

البته تا این لحظه به‌جز اضافه‌شدن مربی، معرفی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن هم جای بحث و بررسی دارد. محمد ربیعی به مدیران باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده است تمام افراد تیم را خودش انتخاب می‌کند و سایر افراد حق دخالت در تصمیم‌های وی را ندارند. روز دوشنبه نخستین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور چند تن از پیشکسوتان این باشگاه که بعضاً سابقه سرپرستی تیم فوتبال را هم دارند، برگزار شد و این شائبه به‌وجود آمد که شاید قرار است یکی از آنان جایگزین مرتضی هوشنگی شود.

طبق شنیده‌ها، محمد ربیعی علاوه‌بر مذاکره با خسرو حیدری برای حضور وی در کادر فنی، برای سپردن پست سرپرستی تیم فوتبال ذوب‌آهن با سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس و ذوب‌آهن صحبت کرده است و قصد دارد وی را به ذوب‌آهن بیاورد. البته تا این لحظه چیزی قطعی نشده است اما اگر مدیران باشگاه با درخواست محمد ربیعی موافقت کنند، سپهر حیدری به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن منصوب خواهد شد.

چنانچه توافقات نهایی برای بازگشت سپهر حیدری به ذوب‌آهن این‌بار در قامت سرپرست انجام شود، واکنش هواداران ذوب‌آهن و اینکه چنین انتخابی مورد پذیرش آنان خواهد بود یا خیر هم جای تأمل دارد. ضمن اینکه به‌طور قطع باید منتظر برخی تنش‌ها میان سپهر حیدری با هواداران سپاهان با توجه به عقبه کری‌خوانی‌هایشان باشیم و پرسپولیسی‌ها نیز می‌توانند در سمت دیگر این ماجرا بایستند.

کد خبر 671372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.