استانداردسازی وسایل فلزی در ۱۵ پارک سطح شهر اراک

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک گفت: حدود ۸۸ پارک بزرگ در شهر اراک وجود دارد و با آغاز فعالیت شورای ششم وسایل فلزی در حدود ۱۵ پارک جمع‌آوری و وسایل بازی استاندارد جایگزین آن شده است، در حال حاضر در حال پیگیری برای استانداردسازی وسایل بازی در دیگر پارک‌های شهر هستیم.

حسن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پارلمان شهری موضوع استانداردسازی وسایل بازی در سطح پارک‌های شهر اراک را پیگیری کرده‌ایم، به گفته مدیرکل اداره استاندار استان مرکزی بعضی از این وسایل با ایجاد استانداردهای لازم فک پلمب شده‌اند و در موارد دیگر پیمانکاران باید با دریافت تاییدیه از اداره کل استاندارد فعالیت خود را ادامه دهند.

وی افزود: در شهر حدود ۸۸ پارک بزرگ وجود دارد که با آغاز فعالیت شورای ششم وسایل فلزی در حدود ۱۵ پارک جمع‌آوری و وسایل بازی استاندارد جایگزین آن شده است، در حال حاضر در حال پیگیری برای استانداردسازی وسایل بازی در دیگر پارک‌های شهر هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: از آنجا که در کشتارگاه شهر به طور مستقیم با سلامت مردم سر و کار داریم در پارلمان پیشنهاداتی در زمینه اصلاح روند کار این مجموعه ارائه و مقرر شده است تا یک ماه آینده اعتباراتی برای مواردی همچون مناسب‌سازی خروجی فاضلاب، ساماندهی فضای سبز و روشنایی مسیر و بررسی کارت کارکنان در نظر گرفته شود.

قربانی با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار شهر احداث شده و آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: مقرر شده است تعاون روستایی در این زمینه شهرداری را یاری دهد، همچنین درصدد هستیم با برگزاری مناقصه نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

وی گفت: اولویت ما در این زمینه تنظیم بازار میوه و مواد پروتئینی است و کسانی که در این مناقصه شرکت می‌کنند باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم میوه را ۱۵ تا ۲۰ درصد و مواد پروتئینی را شش تا هشت درصد ارزان‌تر به فروش برسانند.

کد خبر 671355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.