سیدجلال حسینی بالاخره روی نیمکت مربی‌گری پرسپولیس می‌نشیند

سیدجلال حسینی با اخذ مدرک مربی‌گری B آسیا و به‌واسطه جدایی کریم باقری، فصل آینده به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران امروز _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران راجع‌به آخرین وضعیت کریم باقری صحبت کرد و به این ترتیب اسطوره قرمزها که چندین فصل به‌عنوان مربی در پرسپولیس حضور داشت با اتمام قرارداد و عدم تمدید آن از سوی مدیریت، جمع سرخ‌پوشان را ترک کرد.

از همین‌رو با توجه به حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و اعلام رضا درویش مدیرعامل این باشگاه، کاپیتان اسبق قرمزپوشان پایتخت به‌جای کریم باقری روی نیمکت مربی‌گری پرسپولیس خواهد نشست و به‌صورت رسمی به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در رقابت‌های داخلی و آسیایی مشغول به فعالیت خواهد بود.

سیدجلال حسینی به علت این‌که آخرین مدرک مربی‌گری‌اش در مسابقات فصل گذشته سطح C بود طبق قانون اجازه حضور روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس را در بازی‌های رسمی نداشت و ناچار بود از روی سکوها تیمش را همراهی کند و فقط در تمرینات اختیارات‌عمل خود را پیاده می‌کرد.

تقریباً دو هفته قبل بود کلاس‌های مربی‌گری B آسیا در استان تهران به تدریس احمد سنجری از مربیان قدیمی فوتبال ایران برگزار شد که سیدجلال حسینی یکی از شرکت‌کنندگان این دوره بود و توانست با دریافت مدرک مربی‌گری B آسیا، اجازه حضور قانونی در کنار زمین را دریافت کند.

کد خبر 671341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.