افزایش مالیات بر ارزش افزوده نشان دهنده تورم است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از افزایش سه برابری هزینه آسفالت‌ریزی در زنجان خبر داد و گفت: این افزایش طی سال‌های اخیر تنها به دلیل وصول مالیات بعضی از شرکت‌هایی است که در گذشته از خارج از استان وصول می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید ناصحی‌مقدم امروز _ سه‌شنبه سیزدهم تیرماه _ در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ارائه گزارش‌هایی درباره سهم شهرداری زنجان از مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: برخی از مسئولان بدون اعلام میزان وصولی مغلطه و تنها سهم شهرداری را عنوان می‌کنند.

وی افزود: شهرداری ریالی از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند و با ارائه خدمات شهری، پسماند و پروژه‌های عمرانی همواره در خدمت شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از مسئولان تنها به ارائه گزارش و سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در دوره شورای ششم بسنده می‌کنند، خاطرنشان کرد: بهتر است میزان وصولی مالیات به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

حسین حمزه‌لو تبار، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با تاکید بر اینکه افزایش مالیات بر ارزش افزوده گزارش مثبتی نیست، گفت: ارائه این گزارش‌ها نشان دهنده تورم در جامعه است.

وی با اشاره به افزایش مالیات بر ارزش افزوده در زنجان، ادامه داد: این افزایش طی سال‌های اخیر تنها به دلیل وصول مالیات بعضی از شرکت‌هایی است که در گذشته خارج از استان وصول می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: برخی از افزایش مالیات بر ارزش افزوده سخن می‌گویند، درخواست داریم تورم را تنها براساس سال ۱۴۰۰ محاسبه نکنند، چراکه امروز هزینه آسفالت سه برابر گذشته است.

کد خبر 671288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.