تبلت گیمینگ Red Magic چه ویژگی‌هایی دارد؟

انرژی مورد نیاز تبلت گیمینگ Red Magic با استفاده از یک باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع 80 واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Nubia قصد دارد در تاریخ پنجم جولای یک تبلت گیمینگ جدید در کنار گوشی هوشمند Red Magic 8s Pro معرفی کند. این تبلت گیمینگ دارای نمایشگر ۱۲.۱ اینچی است، اما هنوز مشخص نشده است که این نمایشگر از نوع OLED یا LCD است. انرژی مورد نیاز این تبلت با استفاده از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد.

تبلت گیمینگ Red Magic به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه است. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌های این گوشی در دسترس قرار نگرفته است. این احتمال نیز وجود دارد که این تبلت نسخه ری‌برند شده تبلت ZTE Axon Pad 5G باشد که در ماه آوریل سال جاری معرفی شد.

تبلت Axon Pad دارای نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است، به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده است و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی واقع شده است.

کد خبر 671080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.