اختصاص بوستان شهدای یزد به بانوان / افزوده شدن ۸۰ هکتار به بوستان‌های شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از اختصاص بوستان شهدای یزد به بانوان خبر داد و گفت: این موضوع با وجودی که با گلایه‌هایی همراه بود، به تصویب رسید تا بانوان در سطح شهر بتوانند محلی برای تفریح داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری امروز _دوشنبه دوازدهم تیرماه_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد با خبرنگاران اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی یکی از شلوغ‌ترین کمیسیون‌ها با موضوعات مختلف است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مسائل فرهنگی و اجتماعی بحث ورزش نیز در این حوزه مطرح است، افزود: در شهر یزد تنها دو موضوع گردشگری و خانواده از این کمیسیون جدا شده است و سایر مسائل از جمله موضوعات اجتماعی و ورزشی همچنان در همین کمیسیون مطرح و بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقدامات، طرح‌ها، برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی که از طرف گروه‌های مردمی به شورا ارجاع می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر قابلیت لازم را داشته باشد، وارد مرحله اجرا شود.

حجت‌الاسلام حیدری ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را یکی از موضوعات بسیار مهم دانست که در این شهر باید به آن توجه شود و ادامه داد: یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یزد، احداث پارک‌ها و بوستان‌های ویژه زنان است، چراکه بانوان نمی‌توانند در فضای مناسبی تفریح کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این حوزه از سوی شهروندان گلایه‌های زیادی داشتیم، مبنی بر اینکه چرا برای بانوان بوستان اختصاصی ایجاد نمی‌کنیم، گفت: یزد با مشکل کمبود فضای سبز و بوستان مواجه است، امسال نیز با رایزنی‌هایی که انجام شد، در مجموع ۸۰ هکتار به مجموعه بوستان‌های شهر اضافه می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از اختصاص بوستان شهدای یزد به بانوان خبر داد و گفت: این موضوع با وجودی که با گلایه‌هایی همراه بود به تصویب رسید تا بانوان در سطح شهر بتوانند در محل مناسبی به تفریح بپردازند، همانگونه که بیان شد بلافاصله اقداماتی در جهت اضافه شدن فضای بوستان‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 670964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.