اتفاقات جدید تفریحی به‌تدریج رونمایی می‌شود/  افزایش نشاط اجتماعی در محله‌های شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: افزایش نشاط اجتماعی در محله‌های این کلانشهر محور کار شهرداری است و بر توسعه فضاهای تفریحی در محلات شهر تاکید داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های ناژوان در قالب شانزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی بشر، تفریح و نشاط و شادی است، علم روان‌شناسی و هم فرهنگ دینی بر این موضوع تاکید دارد و ذات انسان آن را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری ایجاد فضاهای تفریحی در شهر است، لذا به نظر می‌رسد در پارک‌های شهری باید جذابیت‌های جدید همچون باغ نورانی گل رز ایجاد شود، افزود: اتفاق امشب نمونه‌ای از کار جدید است چراکه در کنار گل‌های طبیعی، گل‌های نورانی را نیز مشاهده می‌کنیم.

شهردار اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم در مناطق مختلف شهر این فضاها را ایجاد کنیم و کمک کنیم شهروندان شادتر و امیدوارتر باشند.

وی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی در محله‌های شهر به عنوان محور کار شهرداری است و بر توسعه فضاهای تفریحی در محلات شهر تاکید داریم، خاطرنشان کرد: در این راستا شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان را تقویت کردیم و بودجه قابل توجهی برای رقم زدن اتفاقات جدید و متفاوت در حوزه تفریحی در نظر گرفتیم که به تدریج رونمایی می‌شود.

کد خبر 670892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.