«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم / آسمان ناژوان نورانی شد

پروژه‌های جدید پارک جنگلی ناژوان با حضور مدیران شهری و اصحاب رسانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه «به احترام مردم اصفهان» روز یکشنبه، یازدهم تیرماه در پارک جنگلی ناژوان به ایستگاه شانزدهم رسید.

«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم/ آسمان ناژوان نورانی شد

ساعت ۱۸:۳۰، آتشگاه، خیابان آب

- جنب و جوشی برپاست، نیروهای مدیریت طرح ساماندهی ناژوان به‌خط شده‌اند، قرار است خیابانی پس از چندین سال افتتاح شود تا دسترسی اصفهانی‌ها به ناژوان آسان شود.

- افتتاحیه شانزدهم با افتتاحیه‌های دیگر فرق دارد، امروز خانواده‌های خبرنگاران نیز با آن‌ها همراه شده‌اند تا علاوه بر آشنایی با سختی‌های کار خبر، یک روز خاطره‌انگیز را در ناژوان تجربه کنند.

- روبان خیابان آب به دست احمدرضا مصور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان چیده شد، به این ترتیب یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان ساماندهی شد تا دسترسی گردشگران به شمال ناژوان فراهم شود.

«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم/ آسمان ناژوان نورانی شد

ساعت ۱۹:۰۰، ناژوان، باغ پرندگان

- مقصد بعدی افتتاحیه شانزدهم «به احترام مردم اصفهان» باغ پرندگان بود. برای آب برکه این باغ، عملیات اجرایی فیلتراسیون آغاز شد.

- به گفته مدیر بهینه‌سازی شهرداری اصفهان، در این پروژه از روش‌های علمی نوینی استفاده شده است که در حال حاضر به‌صورت پایلوت و طی دو سه ماه آینده به‌طور کامل اجرا خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

- همزمان با اذان مغرب مدیران شهری به همراه اصحاب رسانه اقامه نماز کردند.

«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم/ آسمان ناژوان نورانی شد

ساعت ۲۰، ناژوان، باغ نورانی گل رز

- جمعیت انبوهی در ورودی باغ نورانی گل رز جمع شده بودند، شور و شوق کودکان و نوجوانان تماشایی بود، همه گوشی به دست منتظر فرمان شهردار برای آغاز برنامه بودند.

فرمان باغ نورانی گل رز با فرمان جانباز دفاع مقدس «شهسواری» افتتاح شد و همزمان با افتتاح باغ، آسمان ناژوان نورانی شد.

- المان‌های نورانی گل‌های رز در این باغ بازار عکس‌های سلفی و خانوادگی را داغ کرده بود.

- پس از افتتاح برنامه، از سه جانباز و رزمنده دفاع مقدس، آقایان آرامی، مزروعی و شهسواری تجلیل شد.

شهروندان حاضر فرصت را مغتنم شمردند و یکی‌یکی درخواست‌های خود را با شهردار شهرشان مطرح کردند؛ یکی از کمبود روشنایی پارک محله خود می‌گفت و دیگری احداث پارک محلی را درخواست می‌کرد.

شهردار اصفهان نیز در جمع خبرنگاران افزایش نشاط اجتماعی در محله‌های شهر را محور فعالیت‌های شهرداری دانست و بر توسعه فضاهای تفریحی در محلات شهر تاکید کرد.

«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم/ آسمان ناژوان نورانی شد

ساعت ۲۱:۳۰، ناژوان، جاده سلامت

- پس از باغ نورانی گل رز شهردار اصفهان به همراه مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر از روشنایی مسیر جاده سلامت شماره یک که از انتهای پارک میرزا کوچک‌خان تا ایستگاه شماره دو تله‌سیژ حدود ۳۵۰۰ متر بود، همچنین روشنایی پارکینگ‌های یک و پنج با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع بازدید کرد.

«به احترام مردم اصفهان» در ایستگاه شانزدهم/ آسمان ناژوان نورانی شد

- بازدید اصحاب رسانه از آکواریوم ناژوان، باغ خزندگان و موزه صدف‌ها به همراه خانواده‌هایشان آخرین مرحله شانزدهمین ویژه‌برنامه به احترام مردم اصفهان بود.

کد خبر 670872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.