جشن بزرگ عید غدیر خم برگزار می‌شود

شهردار گلپایگان گفت: به مناسبت عید غدیر خم در گلپایگان جشن بزرگی به مدت سه شب به همت شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم به مناسبت دهه ولایت در شهر گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: جلسات متعددی به منظور بررسی نواقص موجود در اجرای جشن بزرگ عید غدیر خم برگزار و با همت شبانه‌روزی پرسنل شهرداری نواقص برطرف شد تا جشنی در شأن و منزلت عید غدیر برگزار شود.

وی افزود: جشن بزرگ عید غدیر خم در شب‌های یازدهم و دوازدهم و سیزدهم تیرماه با پیش‌بینی و تدارک میزبانی از هفت‌هزار نفر در هر شب برگزار می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: مجوزهای لازم برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم از شورای تأمین شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد هزینه مراسم جشن عید غدیر خم توسط اسپانسرها پرداخت می‌شود، گفت: شهروندان بدون پرداخت هزینه می‌توانند در این جشن شرکت کنند.

شکرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با کارشناسان و اداره ورزش و جوانان داشتیم، لازم است توسط واحد فضای سبز شهرداری فعالیت‌هایی قبل و پس از مراسم روی زمین چمن ورزشی انجام شود تا آسیبی به زمین چمن نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: تأمین پارکینگ، تأمین سرویس بهداشتی و تأمین آب شرب انجام شده تا شهروندان بتوانند شب خوشی را در جشن سپری کنند.

کد خبر 670857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.