سرمایه‌گذاری برلین برای افزایش زیرساخت‌های خودروهای برقی

بی‌پی، یک شرکت نفت و گاز چندملیتی، از سرمایه‌گذاری هفت میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی برای توسعه خدمات شارژ خودروهای الکتریکی در برلین آلمان خبر داده است. این کشور قصد دارد زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی را به بالاترین حد ممکن برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خدمات شارژ خودروهای الکتریکی در برلین که قرار است توسط بی‌پی اعمال شود طراحی، نصب و نظارت بر زیرساخت‌های شارژ این وسایل نقلیه سبز را در پایتخت آلمان به دنبال خواهد داشت. مدیران این کمپانی ادعا کرده‌اند که با این اقدام، شکاف موجود در بازار را از طریق به‌کارگیری مهندسان برق متخصص در آلمان به حداقل خواهند رساند، ضمن این‌که بازارهای زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی با بالاترین نرخ رشد را در این کشور توسعه خواهند داد.

کمپانی‌های پایدار

علاوه بر بی‌پی، کمپانی‌های دیگری نیز برای مشارکت در سرمایه‌گذاری به منظور بهبود و افزایش زیرساخت‌های شارژ خودروهای الکتریکی در برلین اعلام آمادگی کرده و از تأمین دو میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای این منظور خبر داده‌اند، با این حال بی‌پی، سردمدار این کمپانی‌ها در حمایت از پایتخت آلمان برای توسعه خدمات شارژ خودروهای الکتریکی به‌شمار می‌رود که قرار است هفت میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای این منظور هزینه کند که در مجموع، بودجه‌ای ۱۰ میلیون یورویی صرف بهبود و توسعه خدمات خودروهای الکتریکی شهر خواهد شد.

سرمایه جدید علاوه بر توسعه خدمات شارژ خودروهای الکتریکی برای به‌کارگیری مهندسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که قرار است در سراسر شهر به نصب و نگهداری از ایستگاه‌های جدید بپردازند.

سرمایه‌گذاری برلین برای توسعه خدمات شارژ خودروهای برقی

تعداد این افراد در سراسر شهرهای آلمان به ۸۵ نفر افزایش پیدا خواهد کرد که در این میان برلین، هامبورگ و مونیخ میزبان بیشترین تعداد متخصص برق در ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی خود خواهد بود. این افراد عملکرد ایستگاه‌های شارژ را بهبود خواهند بخشید و از این طریق به تسهیل فرایند شارژ به دارندگان خودروهای برقی کمک خواهند کرد که این امر به سهم خود در افزایش تعداد شهروندانی که به جایگزینی وسایل نقلیه موتوری خود با خودروهای الکتریکی روی خواهند آورد، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه می سال ۲۰۲۳ خودروهای الکتریکی ۱۷.۳ درصد کل ثبت‌نامی‌های خودروی آلمان را تشکیل داد که مدیران پایتخت امیدوار هستند به دنبال اقدام جدید و بهبود زیرساخت‌های شارژ خودروهای الکتریکی، نرخ ثبت‌نام این وسایل نقلیه سبز در ماه‌های آینده افزایش چشمگیری را تجربه کند و تا سال ۲۰۳۰ به ۳۰ میلیون خودرو در سراسر آلمان برسد.

کد خبر 670807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.