نهضت بازدیدهای محله به محله در دستور کار است

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شناسایی، ️پیگیری و رفع مشکلات موجود شهروندان در محله‌ها از اهداف اصلی نهضت بازدیدهای محله به محله است که با ارتباط چهره به چهره با شهروندان به منظور رصد بهتر، کم و کاست‌ها به طور مستمر و با جدیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری عصر امروز_ شنبه دهم تیرماه_ در نخستین جلسه اجرای طرح نهضت بازدیدهای محله به محله با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در شهر تهران، اظهار کرد: با حضور میدانی در محله سبلان منطقه هشت به همراه معتمدان این محله در جریان مشکلات شهروندان در بخش‌های عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی و… قرار گرفتم.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حضور در محلات و از نزدیک در جریان مسائل سطح منطقه قرار گرفتن از مهمترین عوامل ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان است، افزود: در این بازدیدها که به صورت مستمر و با هدف ارتباط مؤثر با محلات انجام می‌شود، مطالبات و نیازهای هر محله بررسی و احصاء و پس از بازدید میدانی از محلات جلسه‌ای برگزار و ضمن جمع بندی مسائل، مصوباتی به تصویب رسیده و در دستور کار شهردار منطقه قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازدیدهای میدانی از محلات با توجه به اینکه با هدف خدمت رسانی و ایجاد عزم جدی برای رفع مشکلات مردم انجام می‌شود، امری ضروری و شایسته است.

وی در خصوص اینکه باید با هماهنگی و تعامل در جهت پیشبرد امور و حرکت به سوی رشد و تعالی گام برداریم، تصریح کرد: لازمه دیده شدن عملکرد مدیریت شهری پرهیز از پشت میز نشینی و حضور در میان شهروندان است.

آقامیری گفت: مجموعه مدیریتی باید در جهت ارتقا و رشد خدمت رسانی همواره در میان شهروندان حضور داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: شناسایی، ️پیگیری و رفع مشکلات موجود شهروندان در محله‌ها، از اهداف اصلی نهضت بازدیدهای محله به محله است که با ارتباط چهره به چهره با شهروندان به منظور رصد بهتر، کم و کاست‌ها به طور مستمر و با جدیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 670644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساکن میدان انقلاب اراک IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    ایکاش فقط حرف و حرف زدن نباشد حرف زدن و عمل کردن خیلی فرق دارند