تجهیز ماشین‌آلات شهرداری اراک در دستور کار است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: با وجود اقدامات خوبی که انجام شده است، هنوز به تعدادی بیل‌بکهو و ماشین‌های کوچک چندکاره در حوزه شهر نیاز داریم و تعداد فینیشرهای شهرداری کفاف حجم کاری این مجموعه در حوزه توزیع آسفالت را نمی‌دهد.

وحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود اینکه در حوزه تجهیز ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی اقدامات خوبی انجام شده است، اما هنوز خلاهایی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: سال گذشته به منظور تجهیز سازمان سیما و منظر و سازمان پسماند شهرداری، ماشین‌آلاتی خریداری شد که از آن جمله می‌توان به یک دستگاه جنتکس، خودروهای گشت انضباط شهری و ماشین‌آلات عمرانی که در معاونت امور زیربنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: چندین دستگاه لیفتر بتن، تراکتور و لودر خریداری شده و برای سازمان آرامستان‌های شهر نیز مجوز خرید یک تراکتور چندکاره به منظور تنظیف و انجام اقدامات عمرانی این سازمان، در پارلمان شهری به تصویب رسیده است.

میرنظامی با اشاره به طرح پیشنهاد خرید کارخانه آسفالت در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: با وجود اقدامات خوبی که انجام شده است، هنوز به تعدادی بیل بکهو و ماشین‌های کوچک چندکاره در حوزه شهر نیاز داریم، تعدادی فینیشرهای شهرداری کفاف حجم کاری این مجموعه در حوزه توزیع آسفالت را نمی‌دهد و با توجه به مساحت شهر و به‌منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، پیشنهاد خرید دو دستگاه فینیشر در شورای اسلامی شهر اراک مطرح شده است و به دنبال خرید یک آسفالت‌تراش برای سازمان عمران هستیم.

وی تاکید کرد: اقدامات مطلوبی در راستای تجهیز ماشین‌آلات عمرانی شهرداری و نوسازی اتوبوس‌های عمومی شهر انجام و تاکنون تعدادی از آنها تحویل داده شده است، علاوه بر این ۷۰ ون تاکسی خریداری شده است که به مرور زمان وارد خط ناوگان عمومی شهر خواهد شد.

کد خبر 670615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.