۷۷۰ میلیارد ریال پروژه فردا در ناژوان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: ۱۴ پروژه کلان، مدیریتی و خرد به ارزش ۷۷۰ میلیارد ریال فردا (یکشنبه) در قالب شانزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در ناژوان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی در مجموعه ناژوان اظهار کرد: ۱۴ پروژه کلان، مدیریتی و خرد فردا _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در ناژوان در قالب شانزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که چهار پروژه کلان، سه پروژه مدیریتی و سه پروژه خرد است.

وی با اشاره به اینکه ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مجموعه ناژوان در نظر گرفته شده است که به‌صورت افتتاح یا کلنگ‌زنی انجام می‌شود، افزود: این پروژه‌ها تمام بخش‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری را پوشش می‌دهد که شامل پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، محیط زیستی و فرهنگی و گردشگری می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به پروژه‌های عمرانی این مجموعه گفت: خیابان‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان آب و حاشیه ماده قمیش به طول ۶۰۰ متر، روشنایی مسیر جاده سلامت شماره یک که از انتهای پارک میرزا کوچک‌خان تا ایستگاه شماره دو تله‌سیژ حدود ۳۵۰۰ متر است، روشنایی پارکینگ‌های یک و پنج با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع تأمین روشنایی به‌صورت ایمن و پایدار انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه باغ گل رز به عرصه حدود ۹ هزار متر مربع در قالب فضای سبز و المان‌های نوری کار شده است، ادامه داد: احداث خط انتقال و آب‌رسانی شمال و جنوب عرصه ناژوان از پل وحید تا انتهای خیابان آتشگاه که قسمت شمال آن در گذشته انجام شده بود، در حال حاضر تکمیل شده است و پروژه جنوب به‌طول بیش از ۹ کیلومتر از پل وحید تا نیروگاه انجام خواهد شد.

قائلی با اشاره به افتتاح پروژه بهینه‌سازی و به‌روز رسانی مجموعه باغ پرندگان، تصریح کرد: تصفیه‌خانه لوکال بر روی دو مجموعه از سرویس بهداشتی‌ها و تصفیه‌خانه آب برکه باغ پرندگان با فناوری نانو به‌صورت همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان احداث شده است، همچنین احداث نیروگاه ۷۵ کیلوواتی، بهینه‌سازی موتورخانه باغ پرندگان و ساختمان خدمات شهری در راستای ممیز انرژی و کاهش مصرف انجام شده است.

وی با اشاره به آئین رونمایی از نشان مدیریت مراکز گردشگری، خاطرنشان کرد: از خرده پروژه‌هایی در قالب احیای مادی‌ها و توسعه شبکه آبیاری و توزیع آب، اصلاح گونه‌های فضای سبز، زیرسازی و روکش تعمیر آسفالت، پیاده‌روسازی، اجرای تابلوها و علائم ترافیکی، ایجاد بستر فروش الکترونیک بلیت مراکز گردشگری و همچنین از تکمیل جاده سلامت شماره سه و آئین بهره‌برداری این جاده رونمایی خواهد شد.

کد خبر 670543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.