استقبال از حمل‌ونقل عمومی لیسبون با پرداخت آنلاین کرایه

شهروندان لیسبون، پایتخت پرتغال، از این پس قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها به روش هوشمند هزینه عبور و مرور خود از طریق متروهای شهری را پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زیرساخت‌های پرداخت هزینه وسایل نقلیه عمومی لیسبون تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده و کاملاً مدرن و هوشمند شده است که به دنبال آن، امکان پرداخت آنلاین (برخط) هزینه سفر برای کاربران فراهم آمده است. این خدمات به شکل ارائه کارت بانکی بدون تماس به شهروندان به همراه یک نرم‌افزار قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه امکان‌پذیر خواهد شد و در پی آن، نیاز به حضور در باجه‌های خرید بلیت یا کارت اعتباری سفر به صفر خواهد رسید. مدیران لیسبون امیدوار هستند که ارائه خدمات جدید به افزایش گرایش شهروندان به تردد از طریق وسایل نقلیه عمومی، به‌ویژه متروهای شهری، کمک کند که این امر می‌تواند از جنبه‌های مختلف به کیفیت زندگی نظیر بهبود وضعیت اقلیم و کاهش تراکم ترافیکی منجر شود.

استراتژی مشتری-محور پرداخت هزینه حمل‌ونقل عمومی

آژانس حمل‌ونقل عمومی لیسبون در نظر دارد تجربه مسافران متروهای شهری را از طریق توسعه خدمات مشتری-محور بهبود بخشد که در این راستا، مسافران قادر خواهند بود بدون نیاز به ارزیابی هزینه سفر پیش از آغاز آن، تنها از طریق یک نرم‌افزار، سفر خود را طراحی و هزینه آن را پرداخت کنند. برای این کار از نرم‌افزار Littlepay بهره گرفته شده است که نصب آن روی گوشی‌های تلفن همراه توسط شهروندان امکان ارتقای تجربه سفر را برای آن‌ها فراهم خواهد آورد.

در واقع استراتژی‌های Littlepay با رویکرد پرداخت بدون تماس هزینه سفر کمپانی Indra تلفیق شده و قابلیت طراحی سفر و هزینه آن را برای شهروندان لیسبون فراهم آورده است. در این راستا، کمپانی Littlepay یک زیرساخت پرداخت حمل‌ونقل مدولار ارائه می‌دهد که قابلیت انتخاب انواعی از ابزارهای یکپارچه را برای اپراتورها ممکن می‌کند، با این حال چنان‌چه مشتری نیازهای دیگری داشته باشد، می‌تواند تنظیمات نرم‌افزار را شخصی‌سازی کند.

رویکرد جدید لیسبون در تمام ایستگاه‌های مترو (شامل ۵۶ ایستگاه در چهار مسیر اصلی) پیاده خواهد شد که طراحان پروژه پیش‌بینی کرده‌اند به دنبال آن هرساله ۱۷۳ میلیون سفر توسط مردم و گردشگران از طریق قطارهای شهری انجام خواهد شد.

افزایس استقبال از حمل‌ونقل عمومی لیسبون با پرداخت آنلاین

کد خبر 670496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.