آتش‌سوزی شهرک صنعتی شوش هنوز مهار نشده است

فرماندار شوش گفت: آتش‌سوزی شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شوش با گذشت پنج ساعت همچنان به طور کامل مهار نشده و تیم‌های متعدد آتش‌نشانی همچنان در تلاش برای اطفای این حریق گسترده هستند.

به گزارش ایمنا، محمود عیدانی اظهار کرد: آتش‌سوزی شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شوش با گذشت پنج ساعت همچنان به طور کامل مهار نشده و تیم‌های متعدد آتش‌نشانی همچنان در تلاش برای اطفای این حریق گسترده هستند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت شهرستان‌های شوش و کرخه برای مهار هرچه سریع‌تر این حریق به میدان آمده است، افزود: ریزش سقف انبار مملو از پلاستیک کار اطفای حریق را دشوار کرده است.

فرماندار شوش تصریح کرد: علاوه‌بر اطفای حریق جلوگیری از سرایت آتش به سایر انبارها و شرکت‌های مجاور با دقت و حساسیت در حال انجام است.

سید محمد موسوی، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش با بیان اینکه عملیات اطفای این حریق با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در حال انجام است، گفت: گستردگی حریق و همچنین تخریب‌بخش‌هایی از سازه این شرکت عملیات مهار آتش‌سوزی را دچار کندی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انبارهای مملو از پلاستیک که در حال آتش گرفتن هستند، کار خاموش کردن آتش توسط آتش‌نشانان را سخت کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 670427

برچسب‌ها