اجرای طرح ذوالفقار در شهرستان لنجان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس ۵۳ نفر سارق دستگیر شدند و در این دستگیری‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد اموال سرقتی شامل تأسیسات برق و مخابرات همچنین اموال مسروقه از شهروندان کشف شد.

سرهنگ صادق کاظم‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان به‌شمار می‌آید که پلیس برای این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد.

وی افزود: در همین راستا طرح ذوالفقار با بهره‌گیری از نیروهای ویژه پلیس در شهرستان لنجان آغاز شده که در این طرح رویکرد شناسایی و دستگیری سارقان، کشف اموال مسروقه و برخورد با خریداران اموال مسروقه دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: طرح ذوالفقار در شهرستان لنجان از تاریخ یکم تیرماه انجام گرفت و در این طرح ۹ واحد مرکز خرید متخلف پلمب شد.

وی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه پلیس ۵۳ نفر سارق دستگیر شدند و در این دستگیری‌ها بالغ بر ده میلیارد اموال سرقتی شامل تأسیسات برق و مخابرات و همچنین اموال مسروقه از شهروندان کشف شد.

کاظم‌زاد خاطرنشان کرد: در پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان لنجان که در حاشیه زاینده‌رود به مرحله اجرا رسید ۷۶ نفر از معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

کد خبر 670250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.