انهدام باند مسلح اراذل و اوباش در اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند پنج‌نفره اراذل و اوباش که به وسیله سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان و سلب آسایش آنها می‌شدند، در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله‌محور از اول تیرماه توسط پلیس‌های تخصصی به منظور ارتقای امنیت و احساس امنیت مردم در محلات اجرا و با استقبال گسترده مردم نیز مواجه شده است.

وی افزود: در همین راستا مردم محلات نیز با خادمان خود در انتظامی استان اصفهان همکاری خوبی داشتند و اطلاعات لازم از رفتارها و حرکات اراذل و اوباش در محلات را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان اطلاع دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که از طریق تماس‌ها و ارتباطات مردمی جمع‌آوری شده بود، مشخص شد باندی پنج نفره از افراد شرور با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش مردم در یکی از محلات شهر اصفهان شدند که بلافاصله برخورد با آنها در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت و پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با دستگاه قضائی متهمان در یک عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی حمل، نگهداری و خرید و فروش سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، ایجاد نزاع و درگیری، تهدید و اخاذی از مردم با استفاده از مأموران پلیس را از جمله اتهامات این باند ذکر کرد و گفت: از محل اختفای این باند دو قبضه اسلحه کلت کمری، ۱۲ فشنگ، دو سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه طرح‌های امنیت محله‌محور با اقتدار کامل و هماهنگی با دستگاه قضائی در سطح استان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: اجازه اعمال مجرمانه را به مجرمان و قانون‌شکنان نخواهیم داد و عرصه را بر آنها تنگ خواهیم کرد به‌گونه‌ای که مجبور به ترک استان شوند یا به قانون تمکین کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم با طرح‌های پلیس خاطرنشان کرد: تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های مردمی است شهروندان نیز این همکاری را ادامه و اطلاعات و اخبار خود از تحرکات اراذل و اوباش، خرید و فروش مواد مخدر، وجود معتادان متجاهر و هرگونه اقدامات مجرمانه دیگر را به پلیس ارائه دهند تا در اسرع وقت با این مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 670123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.