تراکتوری‌ها به ترکیه سفر خواهند کرد / تیم روسی نخستین حریف شاگردان خمز

تیم فوتبال تراکتور تبریز دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود به‌زودی راهی کشور ترکیه خواهد شد و یک حریف روسی نیز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز از روز گذشته نخستین جلسه تمرینی‌اش را برای آماده‌سازی فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر و جام‌حذفی فوتبال ایران و همچنین لیگ‌قهرمانان آسیای ۲۰۲۴-۲۰۲۳ آغاز کرده است، امروز نیز دومین نوبت تمرین پیش‌فصل را در ورزشگاه اختصاصی‌اش برگزار کرد.

تمرینات شاگردان پاکو خمز به تبریز محدود نمی‌شود و پرشورها به‌زودی برای آماده‌سازی پیش‌فصل راهی کشور ترکیه خواهند شد و در شرایطی که تیم فوتبال اورنبورگ روسیه نیز برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شده است با این تیم بازی تدارکاتی به‌انجام خواهند رساند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز طی روزهای اخیر با جذب سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده، حسین پورحمیدی و مهدی شیری وارد بازار نقل‌وانتقالات شد و البته بازیکنانی نظیر محمد عباس‌زاده، محمدرضا اخباری و مهدی کیانی را باتوجه به قرار گرفتن آنان در لیست مازاد، از دست داد.

پرشورهای تبریزی امیدوارند باتوجه به شناخت پاکو خمز از این تیم و عملکرد فوق‌العاده‌ای که در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم به‌ثبت رساند، بتوانند در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر بالاخره به آرزوی دیرینه خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس رنگ واقعیت ببخشند.

کد خبر 669974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.