برپایی دومین تمرین تراکتوری‌ها برای فصل ۲۳ / شجاع و پورحمیدی به جمع تی‌تی‌ها پیوستند

دومین جلسه تمرینی تیم فوتبال تراکتور تبریز برای آماده‌سازی فصل آینده رقابت‌های فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین جلسه تمرینی شاگردان «پاکو خمز» از ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه برگزار شد. بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز ابتدا در سالن بدنسازی وزنه زدند و سپس در زمین شماره دو تمرینات هوازی و بدنی را پیگیری کردند؛ ضمن اینکه اعضای تیم پس از استراحت در هتل باشگاه، در جلسه تمرینی نوبت عصر شرکت کردند.

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تبریز در ابتدای این جلسه تمرینی دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد و با تأکید بر اینکه سیستم بازی تراکتور تهاجمی و مالکانه است و در فصل آینده رقابت‌های فوتبال نیز این شیوه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: فرقی ندارد رقیب ما چه تیمی باشد، همیشه به‌دنبال کسب پیروزی و ارائه فوتبال رو به‌جلو هستیم.

قرمزپوشان تراکتور تبریز پس از گرم کردن بدن، آیتم‌های حفظ توپ و شوت‌زنی را تمرین کردند. همچنین شجاع خلیل‌زاده و حسین پورحمیدی دو بازیکنان جدید تی‌تی‌ها نیز از امروز به تمرینات این تیم ملحق شدند و در کنار سایر بازیکنان برای فصل جدید به آماده‌سازی پرداختند تا در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر پس از چند سال دوباره با پیراهن تراکتور به‌میدان بروند.

کد خبر 669961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.