دستیاران محمد ربیعی در ذوب‌آهن مشخص شدند

محمد ربیعی لیست دستیاران خود را به مدیران ذوب‌آهن اصفهان داده است که در آن چهار به علاوه یک مربی دیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته جاری بالاخره پس از مدت‌های طولانی سرمربی خود را برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر معرفی کرد و به این ترتیب محمد ربیعی که چهار فصل هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت با قراردادی به‌مدت یک‌فصل به‌همراه بند تمدید یک‌ساله به ذوب‌آهن پیوست.

پس از انتخاب محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی گاندوهای نصف‌جهان، وی دستیاران خود را برای فصل آینده به مدیران باشگاه معرفی کرد تا اقدامات نهایی برای تکمیل کادر فنی ذوب‌آهن تا پیش از شروع رسمی تمرینات این تیم توسط مدیران انجام بپذیرد و سپس برای تقویت تیم به‌سراغ تمدید و جذب بازیکنان مدنظر خود بروند.

براساس اطلاعات رسیده به‌دست خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی به‌عنوان دستیار اول محمد ربیعی به ذوب‌آهن پیوسته است و رضا ربیعی، برادر سرمربی جدید گاندوها که او نیز مانند صادقی در مس رفسنجان در کادر فنی وی بود بار دیگر با برادر خود همکار می‌شود. همچنین حمیدرضا جودکی، مربی بدنساز اسبق تیم‌های پارس‌جنوبی جم و تراکتور تبریز به‌همراه محمد پالیزبان، آنالیزور اسبق سایپا تهران دیگر اشخاصی هستند که ربیعی قصد دارد به کادر فنی خود اضافه کند.

ضمن اینکه محمد ربیعی درخواست اضافه‌شدن یک مربی بومی (اصفهانی) را نیز به مدیران ذوب‌آهن داده است تا در کادر فنی خود از تجربیات یک دستیار اصفهانی برای آشنایی بیشتر با فضای فوتبال اصفهان استفاده کند.

البته این لیستی است که محمد ربیعی در جلسه با مدیران کارخانه ذوب‌آهن به آن‌ها ارائه کرده است تا مدیریت باشگاه برای امضای قرارداد اقدام کنند اما ممکن است در فاصله دو سه روز آینده این لیست دستخوش تغییراتی شود و با توجه به اینکه برخی مربیان دیگر به‌دنبال بستن کادر فنی خود هستند، شاید شاهد اضافه‌شدن فرد جایگزین یا اضافه‌تر در ذوب‌آهن باشیم.

کد خبر 669882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.