دکتر تامین اصفهان ۱ _ منطقه آزاد چابهار ۳ / اصفهانی‌ها با حامی جدید روی نوار شکست

تیم دکتر تامین اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی در اصفهان مقابل منطقه آزاد چابهار بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین اصفهان در هفته ششم رقابت‌های فوتبال ساحلی امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ از ساعت ۱۸:۴۵ مقابل منطقه آزاد چابهار صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود منطقه آزاد چابهار تمام شد.

تایم اول: تیم دکتر تأمین اصفهان بازی را تهاجمی شروع کرد، اما گل نخست را بازیکن چابهار به ثمر رساند. توپ و میدان در اختیار بازیکنان اصفهان است، اما موفق به ایجاد موقعیتی خطرناک نیستند. دروازه‌بان منطقه آزاد چابهار توپی به سمت زمین حریف فرستاد که امیرحسین اکبری بدون معطلی توپ را برگشت داد و بازی را به تساوی کشاند. حملات تیم دکتر تأمین اصفهان ادامه داشت و در نهایت تایم اول این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

تایم دوم: دو تیم در این تایم بازی تهاجمی ارائه می‌دهند، اما موفق به گلزنی نیستند، حرکت تیمی بازیکنان منطقه آزاد چابهار تأثیرگذار بود و در دقیقه ۱۲ گل دوم تیم خود را با ضربه سر به ثمر رساندند. هاشمی دروازه‌بان خود را تعویض کرد، تیم اصفهان دومین بازی خود با حمایت دکتر تأمین اصفهان را انجام می‌دهد که لباس این تیم از آبی به زرد تغییر رنگ پیدا کرده است. بازیکنان اصفهان به داوری معترض هستند، تایم دوم با نتیجه دو بر یک به سود منطقه آزاد چابهار به پایان رسید.

تایم سوم: بازیکنان دکتر تأمین برخلاف تیم حریف بازی تهاجمی ارائه می‌دهند و بازیکنان منطقه آزاد چابهار قصد دارند از تک گل برتری خود دفاع کنند. اسلامی برگردانی به سمت دروازه بهارلویی زد که بازیکنی دیگر از چابهار با جای‌گیری خوب گل سوم این تیم را به ثمر رساند. اصفهانی‌ها در دفاع هم ضعیف عمل می‌کنند، ضربه مهیار بهارلویی به تیر دروازه چابهار برخورد کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود منطقه آزاد چابهار تمام شد.

کد خبر 669966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.