هادی عقیلی فردا با گل‌گهر قرارداد امضا می‌کند

هادی عقیلی، مربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر فعلا در نصف‌جهان حضور دارد و اگر مشکلی به‌وجود نیاید، امشب با یک پرواز، اصفهان را به مقصد سیرجان ترک خواهد کرد تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی عقیلی، کاپیتان اسبق و اسطوره باشگاه سپاهان اصفهان که روز گذشته با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیوست، به‌عنوان دستیار ایرانی مارینوس اوزونیدیس انتخاب شد درحال انجام کارهای نهایی خود برای اضافه‌شدن به تمرینات تیم سیرجانی است.

عقیلی که هفته گذشته از آمریکا به ایران بازگشته بود پس از دریافت پیشنهاد همکاری از سوی گل‌گهر سیرجان و با مشورت دوجانبه‌ای که احسان حاجی‌صفی به رفیق و هم‌بازی قدیمی خود همچنین مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر داد، تصمیم گرفت پس از اینکه سپاهان خواهان وی نشد، با تیمی غیر از خانه اصلی‌اش وارد عرصه مربیگری شود.

لازم به‌ذکر است هادی عقیلی هم‌اکنون در استان اصفهان حضور دارد و پس از انجام دادن کارهای شخصی‌اش، به‌دنبال آن است تا امشب با هواپیما به سیرجان سفر کند و علاوه‌بر معارفه رسمی در ساختمان باشگاه گل‌گهر، به تمرینات شاگردان اوزونیدیس ملحق شود.

کد خبر 669897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.