نخستین سند مالکیت پارک در کشور به شهردار یزد تحویل شد

در آستانه هفته قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان یزد سند مالکیت بوستان شهدای هفتم تیر را به عنوان نخستین سند مالکیت پارک در کشور به شهردار یزد تحویل داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مراسمی که امروز – سه شنبه ششم تیرماه - در حاشیه جلسه شورای قضائی استان با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت وبیناری همراه بود، نخستین سند مالکیت پارک داخل شهری در کشور به شهردار یزد تحویل شد.

در این مراسم و در آستانه سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه، سند پارک هفت تیر یزد توسط رئیس شورای قضائی و رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد به محی‌الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد تحویل داده شد.

همچنین در این مراسم نخستین سند کاداستری رودخانه (رودخانه داخل شهر یزد) و پنج هزار سند کاداستری راه و شهرسازی نیز به مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تقدیم شد.

به این ترتیب و با تحویل شدن سند بوستان شهدای هفتم تیر به شهردار یزد، این بوستان نخستین بوستان کشور است که سنددار شده و این اقدام می‌تواند به عنوان الگویی در کل کشور ادامه پیدا کند.

کد خبر 669924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.