دوچرخه الکتریکی جدید Bandit  معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro با موتور دوگانه و ۱۹۵ کیلومتر برد معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro که به‌تازگی معرفی شده است، دارای موتور الکتریکی دوگانه است و باتری آن با یک بار شارژ کامل، تا ۱۹۵ کیلومتر برد دارد. این دوچرخه می‌تواند به حداکثر سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت برسد.

دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro دارای یک موتور جلویی ۷۵۰ وات و موتور عقب ۱۰۰۰ وات است که باعث می‌شود هنگام بالارفتن از یک مسیر، به آرامی حرکت کند. همچنین از معماری دستیار پدال هفت مرحله‌ای و سنسور سرعت برای تنظیم هوشمند کمک بهره می‌برد و دارای ترمزهای هیدرولیک ۱۸۰ میلی‌متری جلو و عقب برای کنترل بهتر دوچرخه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۱۶۸۰ وات ساعتی بهره می‌برد که تا ۱۹۵ کیلومتر برد دارد.

دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro دارای سیستم تعلیق دوگانه متشکل از سیستم تعلیق فنری قابل تنظیم هیدرولیک جلو و عقب است تا سواری راحت‌تری را در زمین‌های ناهموار ارائه دهد. این دوچرخه دارای چراغ‌های LED و چراغ‌های عقب برای روشنایی مناسب در شب است. کاربران می‌توانند این دوچرخه را با استفاده از یک برنامه همراه قفل یا باز کنند. این برنامه همچنین می‌تواند موقعیت مکانی دوچرخه را ردیابی کند.

قیمت اصلی دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro معادل ۲۶۹۹ دلار ارزیابی شده است، اما با تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می‌‎شود و قیمت آن ۱۹۹۹ دلار خواهد بود. این دوچرخه در رنگ‌های سبز، بژ، سفید و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر، دوچرخه یادشده در کانادا و آمریکا عرضه می‌شود.

کد خبر 669779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.