تشکیل کارگروه منطقه‌ای برای رسیدگی به مشکلات شهروندان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود ۲۳ محله در این منطقه و درخواست‌های مردمی برای رسیدگی به مسائل شهروندان، کارگروهی در این خصوص در شهرداری منطقه ۱۵ تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در جلسه دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با مردم محله سنجوانمره منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌منظور رسیدگی و پیگیری مؤثر مطالبات مردمی منطقه، تشکیل کارگروه رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود ۲۳ محله در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و درخواست‌های مردمی برای بازدید مدیریت شهری از این محله‌ها و رسیدگی به مسائل شهروندان، کارگروهی در این خصوص در شهرداری منطقه ۱۵ تشکیل شده است که پس از وصول و اعلام مشکلات به این کارگروه، برای رفع آن به‌صورت مستقیم با شهروندان ارتباط برقرار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در توضیح اقدامات برای رفع مشکل فضای سبز محله سنجوانمره تصریح کرد: قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۱۲۰۰ مترمربع با کاربری فضای سبز در این محله تملک شده و در بودجه سال جاری، اعتبارات آن پیش‌بینی شده است که احداث آن در نیمه دوم سال‌جاری آغاز خواهد شد.

وی در خصوص احداث زمین ورزشی برای محله سنجوانمره گفت: با توجه به اینکه سه محله قلعه برتیانچی، جی‌شیر و سنجوانمره از محله‌های منفصل و الحاقی به منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و در نزدیکی هم هستند، برای استفاده هر سه محله، زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در حال تملک است که پس از پایان تملک، قسمتی از آن به‌صورت روباز برای حوزه ورزش اختصاص داده خواهد شد.

نظری‌پور اظهار کرد: اگر مشکل شبکه فاضلاب محله سنجوانمره رفع شود، برای ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفیت زندگی محله سنجوانمره در قالب اجرای پروژه‌های محله محوری در سال آینده تلاشی جدی خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا فلاح و مصطفی نباتی‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، هوشنگ نظری‌پور مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و حجت‌الاسلام حسین ربانی امام جمعه خوراسگان نیز در این جلسه دیدار مردمی محله سنجوانمره حضور داشتند و از نزدیک با مشکلات مردم این محله آگاهی یافتند.

محله سنجوانمره با حدود دو هزار نفر جمعیت، ۲۰ هکتار از اراضی منطقه ۱۵ را به خود اختصاص داده که وجود بافت فرسوده و گلوگاهی، نبود سرانه فضای سبز، سرانه ورزشی و فرهنگی از اهم مشکلات شهروندان در این محله است.

کد خبر 669661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.