خدمات غیرحضوری برای صدور مجوز تبلیغات‌ شهری / «به احترام مردم اصفهان» به منطقه ۱۴ می‌رسد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ارگان‌ها و مجموعه‌های مردمی و فرهنگی می‌توانند با مراجعه به میز خدمت شهرداری اصفهان به نشانی اینترنتی my.isfahan.ir بدون مراجعه حضوری، درخواست‌های خود را برای نصب بنر و تبلیغات شهری ویژه دهه امامت و ولایت ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه پنجم تیرماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام مبارک دهه امامت و ولایت را در پیش‌رو داریم، به‌طور حتم نهادها، ارگان‌ها و مجموعه‌های مردمی دغدغه‌هایی برای آذین‌بندی و برگزاری مراسم جشن در سطح شهر دارند.

وی افزود: در این راستا اقدامات و تمهیداتی توسط مدیریت شهری برای دریافت مجوزهای لازم نصب بنر و تبلیغات سطح شهر توسط ارگان‌ها و مجموعه‌های مردمی و فرهنگی اندیشیده شده است، لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به میز خدمت شهرداری اصفهان به نشانی اینترنتی my.isfahan.ir، بدون مراجعه حضوری درخواست‌های خود را در این زمینه ثبت و ضبط کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از ثبت درخواست توسط مجموعه‌های فرهنگی و مساجد شهر در آدرس اینترنتی یادشده، در اسرع وقت پاسخگویی مناسب همراه با جانمایی و مکان در نظر گرفته شده برای تبلیغات و نصب بنر اطلاع داده می‌شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان در این زمینه می‌توانند برای ثبت درخواست خود به میز خدمت شهرداری مراجعه کنند و از خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان بهره ببرند.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: هفته آینده به برکت ایام مبارک عید قربان تا غدیر، سلسله مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» به مناطق ۱۴ و ناژوان خواهد رسید و در مسیر توسعه و آبادانی شهر بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

کد خبر 669599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.