برگزاری مراسم روز عرفه در آرامستان باغ رضوان اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز میزبان مردم اصفهان برای مراسم دعای عرفه در آرامستان باغ رضوان هستیم.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مراسم روز عرفه در آرامستان باغ رضوان اصفهان اظهار کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز میزبان مردم اصفهان برای مراسم دعای عرفه در باغ رضوان هستیم.

وی با اشاره به سخنران و مداح مراسم روز عرفه در باغ رضوان افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مهدی دانشمند و مداحان مهدی خیامیان و سیدمحمدرضا جعفریان هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه مراسم روز عرفه باغ رضوان از ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه، هفتم تیرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه دارد، تصریح کرد: این برنامه به‌صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود و به غیر از قرائت دعای عرفه و سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا را خواهیم داشت.

وی ضمن دعوت از مردم و مسئولان شهر اصفهان برای حضور در مراسم معنوی روز عرفه خاطرنشان کرد: امسال برخلاف روال سال‌های گذشته مراسم در جوار شهدای گمنام باغ رضوان برگزار می‌شود تا علاوه بر استفاده ما از موهبت و معنویت شهدا، مردم نیز با این گنجینه گران‌بها که در آرامستان وجود دارد، آشنا شوند و عرفه امسال رنگ و بوی شهدا را داشته باشد.

کد خبر 669590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.