۲ فقره تصادف در آزادراه زنجان ۷ مصدوم را راهی بیمارستان کرد

سرپرست هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای در آزادراه های زنجان - قزوین و واژگونی سواری در زنجان - تبریز هفت مصدوم برجا گذاشت.

حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصادف زنجیره‌ای دیگری ساعت ۱۵:۵۱ در کیلومتر ۶۵ لاین شمالی آزادراه زنجان - قزوین توسط اورژانس اطلاع داده شد که در این سانحه شش خودرو با هم برخورد و سه نفر از هموطنان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: دو تیم پنج نفره از تیم‌های عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات بلافاصله از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه چهار خودروی سواری، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان بر اثر برخورد و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پایان عملیات در ساعت ۱۶:۵۲ بود، افزود: تیم‌های عملیاتی اقدام به کنترل جریان ترافیک، مدیریت و تثبیت صحنه و در تحویل مصدومان به اورژانس کمک کردند.

هاشمی تصریح کرد: ساعت ۱۵:۱۶ گزارش یک فقره واژگونی پژو پارس جهت امدادرسانی به ندای امداد گزارش شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: این تصادف در کیلومتر ۶۸ لاین شمالی آزادراه زنجان – تبریز اتفاق افتاده بود که بلافاصله یک تیم همراه با ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیر پارک برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی اظهار کرد: چهار مصدوم این سانحه رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی هلال احمر اقدام به انجام کمک‌های اولیه، کنترل جریان ترافیک و تثبیت صحنه حادثه کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست‌می‌کنم، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 668998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.